آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رانیری: ترجیح می‌دادم در جوانی به من «روباه مکار پیر» بگویند



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,کلودیو رانیری
«کلودیو رانیری» پس از نخستین حضور روی نیمکت سمپدوریا در روز تولد ۶۸ سالگی‌اش، به شوخی مدعی شد که در جوانی ترجیح می‌داده که او را «روباه مکار پیر» صدا بزنند اما این لقب در حال حاضر برای او نگران کننده است.

به گزارش ایرنا، سرمربی زاده رم ایتالیا نخستین تجربه خود را روی نیمکت سمپدوریا با تساوی بدون گل مقابل تیم زادگاهش یعنی آ.اس رم پشت سر گذاشت.

رانیری پس از این تساوی اظهار داشت: بازیکنان در تمرینات خیلی خوب کار می‌کنند اما در چنین شرایطی حرف های زیادی می‌توان زد؛ رم تیم خوبی است؛ آنها مالکیت توپ را در اختیار دارند اما هدف ما بردن آنان به کناره‌های زمی بود زیرا رمی‌ها در مرکز زمین خطرناک هستند؛ در سوی دیگر ما نیز به اندازه آنها تمایلی به حفظ مالکیت توپ نداریم.

وی در خصوص تصمیم غافلگیرکننده در خصوص بازی دادن به «آندره‌آ برتولاچی» به شوخی گفت: ترجیح می‌دادم در جوانی مرا روباه مکار پیر صدا بزنند اما در این سن و سال چنین لقبی کمی نگران کننده است شاید فکر کنید خرفت شده‌ام که این حرف‌ها را می زنم. به برتولاچی گفتم تا جایی که توان دارد بازی کند و بعد «آلبین اکدال» را به جای او به زمین خواهم فرستاد؛ اکدال از بازی‌های ملی برگشته و خیلی خسته بود.

 وی ادامه: از عملکرد خط هافبک تیم راضی بودم چرا که در این منطقه جوانی و تجربه را با هم تلفیق کرده‌ایم؛ تصمیم این بود که برتولاچی کمی جلوتر بازی کند نزدیک به کواگلیارلا  اما کمی بعد متوجه شدم خلاء زیادی ایجاد شده و از او خواستم تا عقب‌تر بماند و از خط دفاعی محافظت کند.

«اوزبیو دی فرانچسکو» سرمربی سابق سمپدوریا گفته بود که شرایط پیچیده مدیریت و مالکیت باشگاه، اوضاع تیم را تحت‌الشعاع قرار داده است اما رانیزی در این خصوص نظر دیگری دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا افزود: در دوران کاری اتفاقات زیادی را تجربه کرده‌ام اما مهم‌ترین موضوع چیزی است که در زمین بازی رخ می‌دهد؛ من و بازیکنان باید به اتفاقاتی که خارج از زمین بازی می‌افتد بی‌اعتنا باشیم؛ هواداران با انرژی مثبت از ما حمایت می‌کنند و این تنها چیزی است که به آن نیاز داریم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------