کسی که لیورپول را برای «کلوپ» برگزید و آنفیلدی که بدهکار یک زن شد



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,کلوپ
بدنبال افزایش روزافزون موفقیت‌های «یورگن کلوپ» در آنفیلد، ستاره اسبق این تیم در مصاحبه‌ای افشا کرد که اگر تاییدیه همسر مرد آلمانی در کار نمی‌بود، حالا کلوپ مشغول بازگرداندن یونایتد به روزهای افتخار بود.

به گزارش ایرنا، کوچ «یورگن کلوپ» به لیورپول و به دست گرفتن سکان هدایت این تیم، هر لحظه بیشتر و بیشتر ما را به سوی این فکر سوق می‌دهد که وی بازگرداننده روزهای افتخار به آنفیلد است.

البته این تفکر همین حالا نیز به بار نشسته است؛ در واقع قرمزهای آنفیلد سال گذشته با غلبه بر تاتنهام جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و به طور همزمان در یک قدمی فتح لیگ برتر جزیره نیز قرار داشتند.

اما براساس اظهارات «فیل تامسون» مدافع اسبق لیورپول، در صورتی که همسر کلوپ در کار نبود، مرد آلمانی به جای آنفیلد، حالا در اولدترافورد بود.

تامسون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تی‌وی‌۲ دانمارک اظهار داشت: یک بار با کلوپ در شبکه اسکای اسپورت مصاحبه می‌کردم و از وی پرسیدم که آیا او و لیورپول به اصطلاح برای یکدیگر ساخته شده‌اند یا نه؛ او نگاهی به من انداخت و پرسید چطور؟

وی ادامه داد: سپس کلوپ گفت که می‌توانسته هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد اما همسرش وی را منصرف کرده و گفته یونایتد انتخاب درستی نیست و زمانی که پیشنهاد لیورپول رسیده، همسرش چراغ سبز نشان داه و گفته آنفیلد انتخاب درستی است؛ چیز عجیبی وجود دارد گویی کلوپ برای لیورپول ساخته شده است.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,کلوپ


در زمان دخالت همسر کلوپ در مورد این مساله، کلوپ به‌تازگی بورسیا دورتموند را برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی بوندسلیگا رسانده و زنبورها را راهی فینال لیگ قهرمانان کرده بود؛ جایی که در نهایت توسط بایرن مونیخ متحمل شکست شده و جام را از دست دادند.

در آن روزها «دیوید مویس» در اولدترافورد به دردسر بدی افتاده بود و ناتوان از رساندن یونایتد به لیگ قهرمانان، مرد آلمانی به عنوان گزینه جانشینی وی مطرح شد تا افتخار را به اولدترافورد باز گرداند.

اما به لطف همسرش که یک کارمند و نویسنده کتاب‌های کودکان است، این اتفاق نیفتاد و حالا لیورپولی‌ها یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را در اختیار داشته و البته یک تشکر شیک هم نه به کلوپ بلکه به همسرش بدهکارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------