آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

فتح‌ا...‌زاده: این یک اشتباه لپی بود



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,فتح الله زاده

مهدی مهدوی‌کیا بعد از درخشش در ترکیب تیم بانک ملی در اوایل دهه 70 مشتریان زیادی به خود می‌دید اما او درنهایت به پرسپولیس رفت و از سال 1374 پیراهن این تیم را پوشید. ادامه موفقیت‌های این ستاره سابق فوتبال ایران باعث شد تا تیم‌های خارجی به سراغش بروند و او مدت‌ها در فوتبال آلمان توپ بزند. حالا با گذشت نزدیک به‌30‌‌ سال از زمانی‌ که مهدوی‌کیا راهی پرسپولیس شد، علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل سابق استقلال، یک اتفاق جالب را درباره موشک فوتبال ایران نقل می‌کند. مدیرعامل سابق آبی‌ها در یک برنامه تلویزیونی در بخشی از صحبت‌هایش به ماجرای استقلالی بودن احمدرضا عابدزاده اشاره کرد و البته یک جمله جالب درباره عقد قرارداد با مهدوی‌کیا قبل از حضور در پرسپولیس به زبان آورد.

 

فتح‌ا...زاده گفت: «جسارتا قرارداد او پیش آقای منزوی است. او یکی از بهترین شخصیت‌های ورزشی است و دوستش دارم.» فتح‌ا...زاده البته توضیح بیشتری درباره جذب مهدوی‌کیا در آن سال‌ها نداد اما او اعتقاد دارد که قبل از حضور در پرسپولیس مهدوی‌کیا با استقلال قرارداد بسته اما فعل و انفعالاتی رخ داده تا او راهی پرسپولیس شود. بعد از دست به دست شدن ویدیوی منتشر شده از فتح‌ا...زاده، ‌هادی مهدوی‌کیا بازیکن سابق پرسپولیس و برادر کوچکتر مهدی اما با رد حرف‌های علی فتح‌ا...زاده گفت: «خاندان مهدوی‌کیا همه پرسپولیسی تیر هستند و هیچ‌وقت بحث رفتن او به استقلال مطرح نشده است.

 

زمانی‌که مهدی آقای گل جوانان و امیدهای تهران شد، باشگاه استقلال غلامحسین مظلومی بزرگ را به منزل برادر من فرستاد. آقای مظلومی درخواست کرد که مهدی به استقلال برود. برادر من به احترام بزرگی آقای مظلومی به ایشان گفت که هر کمکی بتواند انجام و در این رابطه مساعدت خواهد کرد اما هیچ قولی نبود و هیچ قراردادی هم امضا نشد.» به نقل از ورزش سه بازیکن سابق پرسپولیس اما حرف‌های فتح‌ا...‌زاده را در ادامه حرف‌های نادرست او در گذشته دانسته و تئوری که درباره یکی از دربی‌های جنجالی تهران مطرح کرده را مثال می‌زند: «این دروغ بزرگ هم مثل آن حرف‌هایی است که درباره دربی 9 نفره (دربی 48- مهر 1378 که با نتیجه بدون گل به پایان رسید) می‌زند و می‌گوید نگذاشتند استقلال برنده آن بازی شود. من در آن بازی خودم 2 بار توپ استقلالی‌ها را از روی خط دروازه بیرون کشیدم که یکی از آن‌ها توپ علیرضا نیکبخت بود که داشت گل می‌شد و نگذاشتم.» برادر کوچک‌تر مهدی مهدوی‌کیا بازهم روی اشتباه بودن حرف مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرده و گفت: «حرف‌های او درباره قرارداد مهدی هم یک دروغ دیگر است.

 

بهتر است انسان در این موارد حقیقت را بگوید.» در همین رابطه‌ ورزش سه با مهدی مهدوی‌کیا هم تماس گرفت و او ‌گفت: «دوست ندارم راجع به این مسایل حرف بزنم. من در تمام این سال‌ها یکی، 2 بار بیشتر آقای فتح‌ا...زاده را ندیده‌ام.» چند ساعت بعد از اظهارات برادران مهدوی‌کیا مدیرعامل سابق آبی‌ها به اشتباه خود اعتراف کرد.

 

علی فتح‌ا...زاده در این خصوص گفت: «این یک اشتباه لپی بود که من مرتکب شدم. منظورم از آن بازیکن پرسپولیسی که با استقلال قرارداد بسته بود، علی کریمی بود، نه مهدوی‌کیا. همین‌جا از خانواده مهدوی‌کیا عذرخواهی می‌کنم. ماجرای پیش قرارداد علی کریمی با استقلال، چند سال پیش در برنامه نود توسط کامران منزوی گفته شده‌ اما داستان پیوستن مهدوی‌کیا به استقلال، حرف کاملا‌ تازه‌ای بود که بعد از چند ساعت ابتدا توسط مهدوی‌کیا‌ها و سپس خود فتح‌ا...زاده تکذیب شد.»

 

 روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------