ولخرج‌ترین باشگاه دنیا در ژانویه: هرتا برلین



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,باشگاه هرتابلین
با پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال آلمان بر خلاف انتظار بیشترین هزینه در این پنجره نه از سوی بایرن مونیخ و دورتموند و لایپزیش بلکه از طرف باشگاه هرتا برلین انجام شده هاست.

به گزارش  ورزش سه،  با پایان یافتن رسمی مهلت نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال آلمان در کمال شگفتی مشخص شد بر خلاف انتظار، امسال رکورد بیشترین هزینه در ماه ژانویه نه در اختیار بایرن مونیخ قرار گرفت و نه در اختیار دیگر تیمهای ثروتمند فوتبال آلمان، بوروسیا دورتموند و لایپزیش. بلکه امسال این هرتا برلین بود که موفق شد در ماه ژانویه بیشترین هزینه را برای خرید بازیکن انجام دهد.

 

سرمربی جدید هرتا برلین، یورگن کلینزمن که در چند هفته‌ای که از ورودش به این تیم می‌گذرد موفق شده ترکیب برلینی‌ها را به شدت تغییر دهد در ماه ژانویه هم پرکار بود. هرتا در این ماه رویهم‌رفته 77 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,باشگاه هرتابلین

 

نکته جالب اینجا است که میزان سرمایه هزینه شده توسط هرتا در ماه ژانویه تا این لحظه نه تنها از تمام تیمهای آلمانی بلکه از تمام باشگاه‌های دنیا بیشتر بوده است.

 

میلیونها دلار پول تزریق شده توسط سرمایه‌گذار اصلی باشگاه هرتا، لارس ویندهورست باعث شده این تیم پایتخت آلمان بتواند در ماه ژانویه با گشاده‌دستی در بازار نقل و انتقالات حاضر شود. چهار خرید هرتا در ماه ژانویه عبارتند از سانتیاگو آسکاسیبار از باشگاه اشتوتگارت، لوکاس توسارت از المپیک لیون که البته تا پایان فصل جاری به صورت قرضی در لیون خواهد ماند، کریستوف پیانتک از آث میلان و کنیا که به عنوان آخرین خرید هرتا به برلین آمد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,باشگاه هرتابلین

 

ویندهورست اخیرا موفق شد 49.9 درصد سهام باشگاه هرتابرلین را خریداری کند و به سرمایه‌گذار اول این باشگاه تبدیل شود. او این سهام را با پرداخت 224 میلیون یورو خریداری کرد. حالا باشگاه هرتا برلین چیزی در حدود یک سوم این مبلغ را برای تقویت خود در ماه ژانویه هزینه کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------