آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

جواد نکونام در یک قدمی جایگاه فرهاد؟!



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,جوادنکونام

در حالی که تصور می‌شد با انتخاب مدیرعامل استقلال وضعیت این تیم بهتر از گذشته شود و حواشی و شایعه‌های اطراف این باشگاه کمتر شود اما ظاهرا جنگ پنهان در باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این مسئله هم گویا نشات گرفته از بی‌توجهی وزارت ورزش و جوانان به خواست آبی‌ها برای برگرداندن عبدالرضا موسوی، عضو پیشین هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به تشکیلات هیئت‌مدیره است. پس از صحبت‌های سعادتمند در برنامه فوتبال برتر، فرهاد مجیدی با انتشار تصویری از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین در استوری اینستاگرامش، به صحبت‌های مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و به نظر می‌رسد انتخاب «من در انتظار غیرمنتظره‌ام» از این بخش از کتاب نشان از یک اتفاق بزرگ دارد. مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرده بود: «پولدار بودن خوب است اما ما در باشگاه‌ها نیاز به مدیران پولساز داریم؛ مدیرانی که امروز در باشگاه هستند باید تفکر درآمدزایی داشته باشند. هر 4 عضو هیئت‌مدیره استقلال اقتصادی هستند و یکی، دو نفر دیگر هم به ما اضافه خواهند شد. ما اول به دنبال افراد دلسوز در استقلال هستیم و سپس کسی که بتواند بر اساس توانایی کمک کند.»

 

 فرهاد مجیدی پیش از آنکه سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود به حمایت از عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیئت‌مدیره پرداخت و انتظار داشت وزارت ورزش این فرد متمول را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کند؛ اتفاقی که نیفتاد تا مجیدی مقابل انتخاب وزارت ورزش که سعادتمند بود موضع آشکار بگیرد. همان موقع برخی از رسانه‌ها از احتمال استعفای فرهاد مجیدی خبر دادند که البته این احتمال با استوری روز گذشته فرهاد بیشتر هم شد. فرهاد مجیدی که برای تعطیلات به دبی رفته بود به خاطر کرونا در دبی قرنطینه است و فعلا امکان بازگشت به تهران را ندارد اما مسائل باشگاه را رصد می‌کند و صحبت‌های اخیر سعادتمند در برنامه فوتبال برتر باعث شد او سریع واکنش نشان داده و استوری جنجالی‌اش را منتشر کند. البته از آن استوری برداشت‌های مختلفی می‌شود و برخی بر این باورند که مجیدی با این واکنش‌ها می‌خواهد وزارت ورزش و مسئولان باشگاه را برای برآورده شدن خواسته‌هایش که در راستای منافع تیم و برآورده شدن منافع بازیکنان و رسیدن آن‌ها به مطالباتشان است تحت فشار قرار دهد. اما عده‌ای دیگر نیز معتقدند این استوری به وضوح از تصمیم آنی و جدی فرهاد مجیدی که همان استعفاست خبر می‌دهد.

 

تا پیش از این استوری زمانی که استعفای فرهاد مجیدی مطرح شد برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال خبر می‌دادند؛ احتمالی که با توجه به عدم مذاکره قلعه‌نویی و سپاهان برای ادامه یا قطع همکاری برای فصل آینده قوت گرفته بود. اما در حال حاضر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها پس از کنار رفتن فرهاد مجیدی به گوش می‌رسد. جواد نکونام، سرمربی جوان فولاد که با سرخ‌پوشان اهوازی نتایج خوبی گرفته گویا مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله سپاهان هم قرار دارد که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد دیروز به این خبر واکنش نشان داد و با تاکید بر این‌که نکونام یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارد تلاش داشت آرامش تیمش به هم نریزد. البته او خواسته یا ناخواسته لابه‌لای حرف‌هایش تاکید کرد: «طبیعی است مربیان بزرگ مثل نکونام که رزومه خوبی هم در بازیگری و هم در مربیگری دارند از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشته باشند.» همین اشاره کوچک سعید آذری کافی بود تا بحث احتمال حضور نکونام در استقلال از یک شایعه فراتر برود و دستیار سابق کارلوس کی‌روش در یک قدمی نیمکت آبی‌ها باشد!

 

 روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------