برانکو و تیمی ناخواسته؛ آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس وقتی برگردد، با تیمی ناشناخته مواجه می‌شود که تازه‌واردهایش را یا نمی‌شناسد و یا نمی‌خواسته که آنها را در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم دلخواه پروفسور آنقدرها هم پرهزینه نبود. باشگاه اما ترجیح داد مثل فصل پیش با سلیقه خودش تیم ببندد و بازیکنانی هم که تا امروز جذب کرده، هیچ‌کدام در لیست سرمربی نبودند.
 
نه علیرضا بیرانوند، نه ساسان انصاری، نه احسان علوان‌زاده و نه حتی سیدجلال حسینی که می‌تواند بهترین خرید پرسپولیس باشد. هیچ‌کدام از این بازیکنان را برانکو نخواسته بود اما هر چهار نفر با باشگاه قرارداد بستند و از بین مازادهای لیست سرمربی هم یکی دو نفر به میل باشگاه ماندند؛ از جمله رضا خالقی‌فر که برانکو نامش را در لیست مازاد نوشته بود.

در عوض، باشگاه برای حفظ و تمدید قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان که تنها یک نیم‌فصل از قراردادش باقی مانده، هیچ کاری نکرده و چیزی نمانده که میلاد کمندانی - که برانکو بر حضورش در پرسپولیس اصرار دارد - را هم از دست بدهد.

 

کلا داستان جالبی است داستان پرسپولیس و خرید و فروش‌هایش. از بازیکنان فصل پیش این تیم احمد نوراللهی، وحید حیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، رامین رضائیان، خالقی‌فر، علی علیپور، علی محسن‌زاده، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، شهاب زاهدی، الکساندر لوبانوف، امیرعباس آینه‌چی، محمد رحمتی و مرتضی قدیمی‌پور قرارداد دارند که محسن‌زاده و قدیمی‌پور رضایتنامه‌هایشان را گرفتند و رفتند.

خالقی‌فر که برانکو نامش را در لیست مازاد نوشته بود، به میل باشگاه قرار است بماند و تنها شانس حیدریه هم این است که پرسپولیس نتواند چپ پای جدیدی را به خدمت بگیرد.

حال آنکه جری بنگستون، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، کمندانی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، بابک حاتمی، امید عالیشاه، سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر قراردادشان تمام شده و سرمربی کروات گفته که از این جمع، ماریچ، طارمی، عالیشاه و کمندانی را می‌خواهد.

از طرفی ماهینی، کنعانی‌زادگان و سیدعلی فاطمی که قرضی به ملوان و راه‌آهن رفته بودند، باید برگردند که از این جمع سه نفره برانکو به بازگشت ماهینی و کنعانی‌زادگان اصرار دارد اما گفته که فاطمی را نمی‌خواهد چون این بازیکن دیگر سهمیه زیر 23 سال نیست و باید یکی از سهمیه‌های بزرگسال پرسپولیس را برایش هزینه کنند.
 
این در حالی است که بیرانوند، انصاری، حسینی و احتمالا وحید امیری هم جزو بازیکنان بزرگسال به حساب می‌آیند و بعد از آنها پرسپولیس تنها دو جای خالی خواهد داشت که احتمالا این دو جای خالی را به یک مهاجم - کاوه رضایی - و یک مدافع - شجاع خلیل‌زاده - اختصاص خواهد داد.

پرسپولیس البته احسان علوان‌زاده را هم که گوش چپ است و جزو سهمیه زیر 23 سال، از نفت مسجدسلیمان جذب کرده و دنبال مهرداد محمدی هم هست.

حال آنکه او هم مثل دیگر بازیکنان جذب شده از سوی برانکو انتخاب نشده‌اند و آقای سرمربی وقتی برگردد، با تیمی ناشناخته مواجه می‌شود که تازه‌واردهایش را یا نمی‌شناسد و یا نمی‌خواسته که آنها را در اختیار داشته باشد؛ درست مثل بازیکنانی که فصل پیش در اختیارش بودند و نامشان را در لیست مازاد نوشته بود اما باشگاه به میل خودش آنها را حفظ کرد.

امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، لوکا ماریچ، الکساندر لوبانوف، فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان، محسن مسلمان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، علیرضا بیرانوند و ساسان انصاری لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس را تشکیل داده‌اند که البته از این جمع، قرارداد عالیشاه و ماریچ هنوز تمدید نشده است.

علی علیپور، میلاد کمندانی، مرتضی قدیمی‌پور، امیرعباس آینه‌چی، محمد رحمتی، شهاب زاهدی و احسان علوان‌زاده هم بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس برای فصل آینده هستند.

اگر وحید امیری را هم پرسپولیسی به حساب بیاوریم، آن وقت لیست تیم برانکو با جذب 4 بازیکن بزرگسال و 2 بازیکن زیر 23 سال تکمیل و پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل بسته خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------