جدی ترین گزینه جانشینی امید ابراهیمی در استقلال را بشناسید



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

جدی تر شدن ماجرای جدایی هافبک ملی پوش استقلال و حضورش در لیگ قطر باعث شد تا تلاش های این باشگاه برای جذب کاپیتان ذوب آهن بیشتر از قبل شود.

به گزارش ورزش سه، امید ابراهیمی کلیدی ترین بازیکن استقلال در فصل گذشته که بهترین گلزن تیم هم لقب گرفت پای خود را در یک کفش کرده و حاضر به تمدید قرارداد با استقلال نیست چون پیشنهادی از آن سوی آب های خلیج فارس دریافت کرده که سه برابر پول پیشنهادی آبی پوشان را نصیب او می کند.

در شرایطی که علیرضا منصوریان و استقلالی ها هنوز امید خود برای جلب نظر مساعد امید استقلال در راه ماندن را از دست نداده اند اما با این حال جنبه احتیاط را رعایت کرده و دنبال جلب نظر مساعد آلترناتیو شماره یک خود برای هافبک ملی پوش نیز هستند تا جایی که شنیدیم طی یکی، دو روز گذشته روند مذاکرات آنها با قاسم حدادی فر کاپیتان دوم ذوب آهن شدت بیشتری به خود گرفته است.
 
استقلال و منصوریان در حالی روی جذب حدادی فر تاکید دارند که باشگاه اصفهانی هم به هیچ عنوان دوست ندارد این بازیکن کلیدی را از دست بدهد و بارها با درخواست استقلالی ها مخالفت کرده است اما یک نکته در این میان تیم تهرانی را ناامید نکرده و آن هم اظهار تمایل خود این بازیکن برای حضور در تیم پرطرفدار پایتخت است.

آن چه عیان است این که ماجرای ماندن یا نماندن ابراهیمی نقش به سزایی در استقلالی شدن احتمالی حدادی فر ایفا خواهد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------