مالکین استقلال و پرسپولیس مشخص شدند



مالکین استقلال و پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا یک هفته آینده تسلیم مالکین جدید خود خواهند شد.

به گزارش ورزش سه، با توجه به اعلامیه‌های قبلی دو بانک مشهور ایران، ملت و تجارت با خرید اکثریت سهام به صورت بلوکی عاملیت هدایت دو باشگاه مشهور و پرهوادار ایرانی را در دست خواهند گرفت. این موضوع به صورت قطعی از سوی دولت و سازمان خصوصی‌سازی در حال قطعی شدن است.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق تا هفته آینده برای اولین بار این دو قطب بزرگ فوتبال ایران نه به صورت شکلی که بنابر الزامات حرفه‌ای سازی با شکل و شمایلی خصوصی و مدیریتی کاملا متفاوت با یکدیگر به کار ادامه خواهند داد.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش در سامانه کدال منقضی‌شدن واگذاری به شستا (سازمان تامین اجتماعی) را اعلام کرد تا به این ترتیب آماده واگذاری بعدی به یک شرکت خصوصی شود.

همچنین ششم فروردین به عنوان آخرین مهلت شرکت در مزایده دو باشگاه تهرانی اعلام شده و خریداران پرسپولیس و استقلال، تا پایان روز اداری امروز فرصت خواهند داشت تا تقاضای خود برای خرید سرخابی‌ها را نهایی کنند.

 

نکته مهم اینکه خریدار پرسپولیس و استقلال باید 20 درصد مبلغ را که چیزی حدود 500 میلیارد تومان است، به صورت نقدی پرداخت کند و برای مابقی امکان پرداخت اقساطی تا شش سال و 12 قسط خواهد داشت.

 

در نهایت به نظر می‌رسد پیش از 11 فروردین مالکان جدید پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی معرفی خواهند شد تا با رفع آخرین مانع کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس و استقلال آماده ورود به لیگ نخبگان و قهرمانان بشوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------