آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دورتموند فینالیست لیگ قهرمانان شد/ تیر دروازه سد راه پاریسی‌ها

بورسیا دورتموند در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی رسید تا با برتری در مجموع دو بازی،…

این 5 ملی‌پوش به کدام تیم‌ها می‌روند؟



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی ایران

 

اخبار ورزشی - این 5 ملی‌پوش به کدام تیم‌ها می‌روند؟

پس از پایان جام جهانی پیشنهادهای زیادی به تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ رضا فاضلی مدیر برنامه‌های 5 بازیكن تیم ملی ایران است. اشكان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، كریم انصاری‌فرد، جواد نكونام و مهرداد پولادی بازیكنانی هستند فاضلی در جریان پیشنهادهای آن‌ها قرار دارد.

 

او در مورد آینده این بازیكنان می‌گوید: «برای هر كدام از آن‌ها پیشنهادهای داخلی و خارجی دارم. ولی بر خلاف چیزی كه در رسانه‌ها مطرح شده، مذاكرات هنوز جدی نشده است. با این حال تكلیف همه آن‌ها تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود.»


در میان این 5 نفر، اشكان دژاگه بیشتر از همه پیشنهاد دارد و قوچان‌نژاد هم به خاطر بازی‌های خوبی كه در جام جهانی انجام داد مشتری‌هایی پیدا كرده است. مهرداد پولادی به خاطر سن و سالش مجبور است به تیم‌های حاشیه خلیج فارس برود یا اینكه در لیگ ایران بازی كند.

 

جواد نكونام هم اگر نخواهد در ایران به فوتبالش ادامه دهد، باید به لیگ چین یا لیگ كشورهای عربی برود. كریم انصاری‌فرد اما سن و سال كمتری دارد و می‌تواند به پیشنهادی خوبی كه از تیم‌های اروپایی دارد فكر كند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------