اولین اظهارنظر بیک زاده بعد تمدید قراردادش با استقلال /درخواست رسمی استقلال از شاه‌ماهی!



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اولین اظهارنظر بیک زاده بعد تمدید قراردادش با استقلال

مدافع ملی پوش استقلال با ابراز خرسندی از حضور مجدد در این تیم می گوید وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد و امیدوار است که این تیم با مدیریت افشارزاده روزهای خوبی را سپری کند.

 هاشم بیگ زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: خیلی خوشحال هستم که در استقلال ماندنی شدم. چند سال است که در این تیم حضور دارم و بازیکن این تیم هستم. آقای قلعه نویی را به خوبی می شناسم، ایشان مربی کار بلدی است و شناخت خوبی از مجموعه استقلال دارد.

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط این فصل استقلال را چطور ارزیابی می کند گفت: استقلال با سال های پیش فرق کرده، امسال تیم خوب و جوانی داریم و خوشبختانه در یار گیری عملکرد خوبی داشتیم اما نمی توان گفت که از حالا قهرمانیم. با اینحال امیدواریم که در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع استقلال اضافه کرد: درحال حاضر به شخصه انگیزه زیادی دارم. باید ناکامی های سال گذشته را جبران کنیم. همه باید پشت هم باشیم و هر کس باید به اندازه توانش برای موفقیت استقلال تلاش کند.

او درپاسخ به سوالی درباره سایر پیشنهاداتی که از تیم های دیگر داشت و در نهایت با رد آنها در استقلال ماندنی شد، گفت: دوست ندارم راجع به پیشنهاداتی که داشتم، صحبتی کنم. مهم این است که الان بازیکن استقلال هستم و در کنار هواداران با فرهنگ استقلالی می خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به عملکرد تیم ملی در جام جهانی چیست، بیان کرد: در جام جهانی بازی های خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم و ما نمایش قابل قبولی داشتیم و مردم هم از عملکرد ما راضی بودند. خدا به ما کمک کرد وبا تلاش بازیکنان و کی روش نتایج خوبی را به دست آوردیم. متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم با اینحال خوشحالم که الان سالم هستم و می توانم برای تیم محبوبم، استقلال به میدان بروم.

او در پایان با تمجید از وزیر ورزش و هواداران استقلال افزود: می خواهم در پایان از وزیر ورزش آقای دکتر گودرزی و آقای خادم تشکر کنم که هیت مدیره خوبی را انتخاب کردند و در نهایت منجر به آمدن یک چهره درخشانی مثل آقای افشارزاده شدند. وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد که امیدوارم استقلال روزهای خوبی را سپری کند. همچنین می خواهم از لطف همه هواداران تشکر کنم و به آنها بگویم که شرمنده آنها هستیم که سال گذشته نتیجه دلخواه حاصل نشد. امیدوارم امسال در کنار هواداران فصل خوبی را سپری کنیم.

 

--------------------------

 

درخواست رسمی استقلال از شاه‌ماهی!

باشگاه استقلال تهران رسما خواستار جذب مهاجم فصل پیش تراکتورسازی شد.

 باشگاه استقلال تهران رسما خواستار جذب کریم انصاری فرد شد. مهاجم فصل گذشته باشگاه تراکتورسازی مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته و سرمربی آبی پوشان از مدیران استقلال خواسته مقدمات حضور این بازیکن را فراهم کنند.

علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران با تایید این خبر گفت: «انصاری فرد در لیست خریدهای استقلال است، ما می توانیم یک سهمیه لیگ برتری دیگر جذب کنیم. با توجه به اینکه حضور عزت اللهی در استقلال تقریبا منتفی شده، این یک سهمیه می تواند به انصاری فرد اختصاص یابد.»

انصاری فرد که فصل گذشته آقای مسابقات لیگ برتر شد، در جام جهانی نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفت. این مهاجم جوان پس از بازگشت تیم ملی از برزیل، به ایران برنگشته و فعلا در کشور امارات حضور دارد.

 

--------------------------------

 

انتقال ۲ میلیاردی ستاره پرسپولیس به سپاهان

سپاهانی ها در ازای قراردادی ۲ ساله مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ستاره مازندرانی کنار گذاشته اند و باید ۹۹ درصد او را عضو تیم اصفهانی دانست.

 محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به تیم سابقش سپاهان بازخواهد گشت.

خلعتبری که پس از یک فصل درخشان در سپاهان به عجمان رفت و از آنجا به پرسپولیس پیوست، دوباره به شهری برمی گردد که بهترین فصول فوتبالش را آنجا سپری کرده است. شهری که آرامش ذاتی اش برای فوتبالیست هایی مثل خلعتبری جذاب تر از هیاهوی هواداران سرخابی است.

خلعتبری در انتظار دریافت رضایت نامه خود از عجمان است تا قرارداد ۲ ساله خود با سپاهان را رسمی کند. این قرارداد ارزشی در حدود ۲ میلیارد تومان دارد و خلعت باید از آن پول رضایت نامه عجمان را بپردازد.

با توجه به ارقام فعلی بازار نقل و انتقالات این خرید، یک خرید فوق العاده برای سپاهانی ها محسوب می‌ شود چرا که امروز در بازاری هستیم که بازیکنی مثل آندو تیموریان نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

خلعتبری در صورت عقد قرارداد با سپاهان در اردوی ترکیه به جمع سایر بازیکنان ملحق خواهد شد. زلاتکو کرانچار علاقه خاصی به بازی خلعتبری دارد و از سپاهانی ها خواسته هر طور شده او را زردپوش کنند.

سپاهان در صورت استخدام خلعتبری کار خود را در فصل نقل و انتقالات به اتمام خواهد رساند. این بازیکن در حال حاضر در انتظار تعیین تکلیف تا ۲۴ ساعت آینده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------