مصطفوی: شناخت خوبی از نفت داریم/ منصوریان: نگاه فوتبال ایران به بازی صنعت نفت و استقلال است



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
مربی استقلال گفت: شناخت خوبی از صنعت نفت آبادان داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهیم.

 به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، هفته گذشته در جریان بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد و از حضور در نشست خبری قبل بازی آبی‌ها مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم این مسابقات محروم شد.

 

بر این اساس، صالح مصطفوی مربی استقلال به نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر آمد و اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال برای حفظ روند خودش به میدان می‌آید. ما شناخت خوبی از صنعت نفت آبادان داریم و برای بازی پیش رو، تمام تلاش خود را می‌کنیم که روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهیم و نتیجه مورد نظر خود را کسب کنیم.

 

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: بازیکن جدید تیم ما با تیم تمرین کرده است  اما از صدور کارت بازی او خبر ندارم. ما برای بازی پیش رو روزبه چشمی را در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم داریم که قرار است با تلاش کادر پزشکی آماده شوند.

 

او درباره با توجه به در پیش بودن داربی پایتخت، اظهار کرد: اینجا کنفرانس پیش از بازی صنعت نفت آبادان است. تفکر فرهاد مجیدی، بازی به بازی بوده و هر بازی اهمیت خودش را دارد. بازیکنان این بازی را جدی گرفته‌اند و ما با ۱۰۰ درصد توان خود به میدان می‌رویم.

 

مربی استقلال درباره پر بودن لیست استقلال  و خارج نشدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از لیست این تیم گفت: این مشخص بود چون پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر بسته شده بود و این ۲ به تیم‌های دیگری رفتند و ما بازیکن جدیدی نمی‌توانیم بگیریم.

 

مصطفوی درباره بیانیه‌های رد و بدل شده میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت:‌ این در حیطه وظایف من نیست و من درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم.

 

او در واکنش به وضعیت قرارداد رافائل سیلوا گفت: وقتی شما در پنجره نقل وانتقالاتی تابستانی هستید، سلیقه مربیان برای جذب بازیکن باز است. غیر از این، شرایط سخت می‌شود. به نظر من تصمیم درستی در این رابطه گرفته شده است.

 

 تکمیلی:/

 آی تی سی مدافع برزیلی استقلال صادر شد 

 آی‌تی‌سی رافائل سیلوا مدافع جدید و برزیلی تیم فوتبال استقلال صادر شد.

 

منصوریان: نگاه فوتبال ایران به بازی صنعت نفت و استقلال است

به گزارش ایسنا،‌ علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از ظهر روز پنج‌شنبه پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به عملکردی که مقابل پرسپولیس داشتیم، شرایط به مراتب سخت‌تر خواهد بود چون مسئولیت سختی با پیروزی مقابل سرخ‌ها به تیم ما متحول شده است و ما به خودمان افتخار می‌کنیم که توانستیم لبخند به لب هواداران و خوزستانی‌ها بیاوریم. 

 

او ادامه داد: ما بعد از برد مقابل پرسپولیس، کاملا روی آنالیز بازی مقابل استقلال هستیم و کادر فنی در حال بررسی فنی بازی پیش رو است و سه جلسه فنی فشرده با تیم داریم. می‌دانم بازی سختی داریم و نگاه فوتبال ایران به این بازی است. امیدوارم بازیکنان ما سربلند بیرون بیایند.

 

منصوریان افزود: امیدوارم هر کسی که زحمت می‌کشد، بهترین مزد را بگیرد و من به بازیکنان گفتم با توجه به اینکه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم، باید روند خود را ادامه دهیم و کسی که حقش است، مسابقه را ببرد. بازی سختی می‌بینم و اگر بارندگی تاثیر منفی روی بازی نگذارد، فکر می‌کنم یک بازی خوبی را شاهد باشیم. بازیکن محروم نداریم اما چند بازیکن مصدوم داریم و امیدوارم در طی هفته مصدومان ما به تیم بازگردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------