واکنش تند بانوی پرسپولیسی که سپاهانی‌ها جریمه‌اش کردند



بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ راضیه جانباز بازیکن تیم هندبال سپاهان به خاطر ابراز علاقه به پرسپولیس با جریمه کسر قرارداد روبرو شده است. او امروز در واکنش به این اتفاق در صفحه رسمی خود نوشت: «می توانم با یک ماه کار کردن ۴۰٪ باقی مانده ی قراردادم را جبران کنم.

 

بارها زندگی را از صفر ساخته ام. این مبلغ هیچ تاثیری در زندگی من ندارد! دنبال این مساله نمی روم اما.... با تمام وجود دوست دارم حق و حقوق باقی مانده ام صرف خرید کفش برای هندبال پایه شود. » او اضافه کرد: « عده‌ای در ساختمان باغ فردوس نشسته‌اند و این توهم را در ذهن خود می‌پرورانند که هر کس قدم در این باشگاه می‌گذارد باید جسم و جان و جودش سپاهان باشد.

 

از نظر این افراد، کسی که در تیم هندبال سپاهان عضویت پیدا می‌کند باید به تیم‌های فوتبال و ووشو و شمشیربازی سپاهان هم تعهد عاطفی بدهد وگرنه با کسر قرارداد، کمیته انضباطی و تحمل دشنام در فضای مجازی مجازات خواهد شد. در این صورت، امیر قلعه نویی سرمربی سابق سپاهان نیز باید هر هفته در کمیته انضباطی حاضر می‌شد و نصف مبلغ قرارداد او نیز کسر می‌شد. چرا چنین نشده؟ چون او امیر قلعه نویی بود و این، راضیه جانباز. چون زورشان به امیرخان نمی‌رسید و به راضیه جانباز می‌رسد.

 

زور باشگاه سپاهان به مهرداد محمدی می‌رسید که می‌گفت از اول پرسپولیسی بوده؟ خونش را که در اصفهان عوض نکردید که بخواهد از عشق همیشگی‌اش دست بکشد؟ ای کاش وسیله‌ای اختراع می‌شد و سردر باغ فردوس می‌گذاشتید تا بدانید چند نفر از بازیکنان و عوامل و آدم‌های این باشگاه، ارتباط قلبی با سرخابی‌ها دارند یا همگی دل در گرو سپاهان نهاده اند.»

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------