حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در دیدار ایران- لبنان



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره نحوه حضور هواداران در مسابقه ایران و لبنان ارائه داد.

احسان اصولی درباره برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران و لبنان در مشهد با حضور تماشاگران ابراز کرد: با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان، حدود یک ساعت قبل اعلام کردند تاییدیه‌های لازم از سوی مراجع ملی و استانی صادر شده تا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود و تا سقف یک‌سوم ورزشگاه امام رضا(ع)، بازی ایران و لبنان با حضور هواداران انجام خواهد شد.

 

او ادامه داد: دوستان ما در فدراسیون فوتبال ظرفیت‌های لازم را فراهم کرده‌اند و زیر ساخت‌های لازم از گذشته وجود داشته است.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص فعالیت سامانه بلیت فروشی این مسابقه گفت: با دبیرکل فدراسیون نیز صحبت کردم و قرار است سامانه‌ای که برای بلیت فروشی در نظر گرفته خواهد شد، اطلاع رسانی شود تا علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه، اقدام به خرید بلیت کنند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی: حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را دارند!

 

سید علی اکبر هاشمی جواهری در گفت‌وگو با مهر گفت: با توجه به اینکه صبح امروز ستاد ملی کرونا در تهران برگزار شده است و وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور حضور داشتند تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

 

وی افزود: طبق گفته ستاد ملی کرونا قرار است با ظرفیت یک سوم ورزشگاه حدود ۷ هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: طبق جلسه‌ای که امروز با شورای تأمین داشتیم نظر بر این بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود اما ستاد ملی کرونا با دلایلی که داشته است حضور ۷ هزار نفری را در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرد.

 

جواهری در ادامه با بیان اینکه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است، گفت: در پایان دیدار دو تیم ایران و لبنان، قرار است جشنی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------