آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

یحیی گل‌محمدی جریمه شد/ بازداشت پرویز برومند؛ تکذیب دستگیری سروش رفیعی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
یحیی گل محمدی احضار و جریمه شد.

به گزارش خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در پی توهین به بازیکنان تیم ملی فوتبال، به کمیته انضباطی احضار شد و تذکر شدید دریافت کرد.

 

۲۰ درصد از مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان جریمه کسر شد.

 

برخی منابع خبری می‌گویند مبلغ قرارداد گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

 

***

 

پرویز برومند بازداشت شد

ورزش سه نوشت: پرویز برومند دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی که سابقه حضور در جام‌جهانی فرانسه در سال ۹۸ میلادی را در کارنامه دارد، بنا بر خبر برخی از منابع به دلیل شرکت در تجمعات روز گذشته بازداشت شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 ***

 

بازداشت موقت سروش رفیعی تکذیب شد 

طرفداری نوشت: صبح امروز شایعه ای مبنی بر بازداشت سروش رفیعی در کانال های تلگرامی مطرح شد. برخی از این کانال ها مدعی شده بودند شب گذشته سروش رفیعی در تجریش دستگیر شده و پس از یک ساعت به قید وثیقه آزاد شده است.

 

این خبر از سوی مقامات باشگاه پرسپولیس نه تایید شد و نه تکذیب. پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس، این باشگاه در سایت رسمی خود اعلام کرد هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس مصدوم نیست. از طرفی سروش رفیعی در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود و این سوال مطرح شد که اگر سروش رفیعی مصدوم نیست به چه دلیل در تمرین امروز غایب بوده است؟ و بار دیگر شایعه بازداشت سروش قوت گرفت و دلیل غیبت سروش رفیعی از سوی کانال های تلگرامی حال بد روحی او پس از دستگیری عنوان شد.

 

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس گفت: این شایعه صحت ندارد و دلیل غیبت سروش رفیعی مصدومیت جزئی او بود. این آسیب دیدگی در تمرینات گذشته برای او ایجاد شده است.

 

همچنین این منبع آگاه گفت: منظور از خبری که در سایت رسمی باشگاه کار شده این است که امروز کسی مصدوم نشده است. سروش رفیعی با هماهنگی قبلی در تمرین امروز غایب بود تا استراحت کند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------