مورایس: استقلال-سپاهان، دوئل مربیان نیست/ شنیده‌ام کی‌روش با قطر قرارداد امضا کرده است



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نمی‌توانیم بگویم بازی سپاهان و استقلال دوئل بین مربیان است، زیرا مربیان بازی نمی‌کنند و این بازیکنان هستند که بازی می‌کنند.

به گزارش فارس، مورایس در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال اظهار داشت: دو هفته یکبار شما را در اینجا می‌بنیم و خوشحالم که همه شما سرحال و آماده هستید؛ البته بخاطر جام حذفی هم هفته گذشته شما را دیدم. نمی دانم بخاطر کنفرانس خبری است یا بخاطر بازی فرداست که خیلی قبراق و سرحال هستید.

 

وی ادامه داد: البته باید بگویم خیلی مشتاقم که بازی فردا برسد و همان حالتی که شما دارید را من هم در وجودم هست و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. دو تیم خوب ، بازیکنان خوب، جذاب است بببینیم که کدام یکی از این تیم ها قدمی به جلو بر می‌دارند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام بازی آسانی نداریم، بازی فردا بسیار با کیفیت خواهد بود، هر بازی داستانی دارد و داستان بازی فردا هم بعد از سوت پایان مسابقه رقم می‌خورد. ببینیم چه می‌شود. ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همانطور که می‌دانید با شور و شوق اینجا هستم که بازی زیبایی را فردا ارائه بدهیم. 

 

مورایس گفت: من یکبار دیگر به این اشاره کنم من تنها کسی نیستم که می‌خواهم بازی را از نزدیک ببینم افسوس می‌خورم که تماشاگران حضور ندارند. امیدوار بودم تماشاگران هم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم تا پایان فصل امکانپذیر باشد تا تماشاگران به ورزشگاه برگردند. هواداران لیاقت لحظه‌های خوش را دارند که در ورزشگاه باشند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است که مردم نمی‌توانند از نزدیک نظاره‌گر بازی هستند.

 

وی در مورد اینکه دو سرمربی پرتغالی هستند و این مساله چقدر می‌تواند برایش انگیزه بخش است، سوال دیگرم این است که گفته می‌شود که پیشنهاد خارجی هم برای یکی از بازیکنان آمده گفت: در مورد سوال اول‌تان بگویم، این بازی همیشه یک بازی کلاسیک در فوتبال ایران بوده است. نمی‌توانیم بگویم دوئل بین مربیان است زیرا مربیان بازی نمی‌کنند و این بازیکنان هستند که بازی می‌کنند.

 

مورایس افزود: البته مربیان استراتژی و تاکتیک خود را پیاده می‌کنند اما مسابقه بیشتر از آنکه دوئل مربیان باشد یک بازی زیبا در لیگ ایران است. دو تیم بازیکنان خوب و با کیفیتی دارند من هم به عنوان مربی دستورات فنی را به بازیکنان می‌دهم. 

 

وی در مورد پیشنهاد بازیکان خارجی به سپاهان گفت: تا آنجا که می‌دانم هیچ پیشنهاد رسمی به باشگاه نیامده و اگر هم پیشنهاد رسمی هم بیاید خیلی راحت صحبت می‌کنیم باید به فکر منافع باشگاه و تیم باشیم و همچنین منفعت بازیکن و آینده بازیکن را هم در نظر بگیریم. در دنیا هر چیزی را اگر در راه مثبت ببینیم می‌توانیم خیلی مسائل  را با آن حل کنیم. باید موقعیت همه در نظر گرفته شود. مدیریت من اینگونه است که بتوانیم خوشحال باشیم.

 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه استقلال را در بازی رفت بردید و فردا نتیجه چه خواهد شد، گفت: استقلال نسبت به 6 ماه قبل تیم متفاوتی شده نه تنها استقلال بلکه همه تیم‌های لیگ 6 ماه کار کردند و نسبت به روزهای اول بهتر شده‌اند. من نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم فقط می‌توانم بگویم که ما هم تیم بهتری شده‌ایم و امیدوارمن بازی خوبی را مردم ایران شاهد باشند و مسابقه جذابی را فردا تماشا کنیم.

 

مورایس در مورد اینکه بازی فردا برای ساپینتو بیشتر از شما حساسیت دارد و آیا در تیم سپاهان مصدومی دارید یا نه، عنوان کرد: با توجه به اینکه دارم زبان فارسی را یاد می‌گیرم و فعل و فاعل جایش تغییر می‌کند من هم از آخر اول جواب می‌دهم ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم و همه در شرایط عالی هستند و باید ببینیم عملکردشان چگونه خواهد بود. برای اینکه حرفم کامل باشد باید بگویم علی کیخسروی یکی از دروازه‌بان‌های ما مصدوم ا ست. در مورد سؤال دوم باید بگویم نمی‌دانم حساسیت را چطور می‌گویید. فردا بازی اتفاقات است و من آروز می‌کنم بهترین خود باشیم و برای خودم و تیمم آرزوی بهترین‌ها را دارم اما اینکه یکسری را عوض کنند این دیگر در حیطه کنترل من نیست. من ابتدا برای خودم و سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم و سپس برای ساپینتو و استقلال.

 

وی در مورد اینکه ارزیابی‌تان از بازیکنان خارجی‌تان چیست زیرا برخی از آنها انتقاد می‌کنند، گفت: چه کسی از آنها انتقاد می‌کنند می‌خواهم با آنها صحبت کنم. جوابی در این مورد ندارم. به نظر من آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و برای‌شان بهترین را آرزو می‌کنم و می‌دانم تا موقعی هستند برای جنگیدن می‌روند. نمی‌دانم فردا چه کسی کجاست. 

 

سرمربی پرتغالی سپاهان در مورد اینکه شما و ساپینتو پرتغالی هستید، کی‌روش هم سرمربی پرتغالی تیم ملی ما بود اما تیم ملی پرتغال یک مربی ایتالیایی استخدام کرد، گفت: به نظرم این طبیعی است. مارتینز مربی سطح بالایی است. من فدراسیون پرتغال را به خاطر این تصمیم حمایت می‌کنم همانطور که فدراسیون فوتبال ایران را حمایت می‌کنم. من شنیدم کی‌روش با قطر قرارداد امضا کرده البته دقیق نمی‌دانم شاید هم شایعه باشد اما فدراسیون فوتبال ایران هر کسی را برای تیم ملی انتخاب کند من از این تصمیم فدراسیون حمایت می‌کنم. فدراسیون پرتغال فدراسیون باثباتی است می‌داند چه می‌خواهد و بازیکنان با کیفیتی هم در اختیار دارد اما انتظار از سرمربی تیم پرتغال بالا است و این کار را برای مربیان پرتغالی سخت می‌کند. فدراسیون فوتبال ایران هم با ثبات است. 

 

مورایس در مورد اینکه مورینیو پس از اینکه سه سال در ا ینترمیلان حضور داشت قبل از خداحافظی به خاطر اینکه گریه نکند به رختکن نرفت، گفت: همه ما آدم‌های متفاوتی هستیم. من هم شاید اگر سه سال در سپاهان کار کنم ارتباط قوی بگیریم. من هم از نظر احساسی آدم قوی هستم. شاید شبیه مورینیو باشیم اما اینکه گریه بکنم یا نه نمی‌دانم ببینیم چه پیش خواهد آمد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------