آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

۲ مدال طلا در انتظار ایران/ حذف زودهنگام تقوی



رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
۲ مدال طلا در انتظار ایران/ حذف زودهنگام تقوی

با راهیابی نمایندگان اوزان‌ ۵۵ و ۹۶ کیلوگرم کشورمان به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان دو مدال طلا در انتظار تیم ایران در روز اول است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مسابقات مقدماتی 3 وزن اول چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 در ورزشگاه پاپ لازلو بوداپست مجارستان آغاز ‌شده است، حسن رحیمی و رضا یزدانی نمایندگان اوزان 55 و 96 کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل حریفان فینالیست شدند و مهدی تقوی در 66 کیلو حذف شد.

حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم رسول کالی‌یف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر صفر (ضربه فنی) شکست داد و راهی مرحله بعد شد. وی در دور سوم هم با نتیجه 9 بر 2 از سد کیم از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. رحیمی در این مرحله علیم بائف از قرقیزستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل نریمان اسراپیلوف از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست شد. رحیمی برای کسب مدال طلا با آمیت کومار از هند دیدار خواهد کرد. در این وزن 34 کشتی‌گیر حضور دارند.

یزدانی که پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 ایوان یانکوفسکی از بلاروس را شکست داده بود، در دور سوم نیز در کمتر از دو دقیقه با نتیجه 7 بر صفر مقابل ساندو از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور سوم داتو کراشویلی از گرجستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

یزدانی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 8 بر یک پاولو اولینیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد. یزدانی برای کسب مدال طلا با ختاگ گازیموف، دارنده مدال برنز المپیک لندن از آذربایجان دیدار خواهد کرد. گازیموف از سد بولتوکائف از روسیه گذشته بود. در این وزن 33 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مقابل برنت مت‌کالف از آمریکا به برتری دست یافت، اما در دور سوم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آلکساندر کونتایف از بلاروس ‌شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد./فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------