6 بازیکن مشکوک به کرونا در سپاهان/ مدیر رسانه‌ای زرد پوشان: بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد



اخبار,اخبار جدید,اخبار
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان طبق نظر کادر فنی، یک روز استراحت را در برنامه دارند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و یک لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن رفت و یک بر یک متوقف شد.

 

زردپوشان اصفهان امروز در حالی تمرینات ریکاوری پس از مسابقه را انجام دادند که کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده، علی قربانی، محسن مسلمان، شایان مصلح و سعید آقایی مبتلا به بیماری و مشکوک به ویروس کرونا هستند. به همین خاطر، آنها قادر به حضور در این جلسه تمرینی نبودند. حتی سه نفر از آن‌ها راهی بیماستان شدند تا تست‌های لازم را پشت سربگذارند و تحت معاینه و مراقبت قرار بگیرند.

 

تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای بازی با گل‌گهر سیرجان از روز یکشنبه آغاز می‌شود و بازیکنان این تیم فردا (شنبه 10 اسفند) طبق نظر کادر فنی به استراحت می‌پردازند.

  

سپاهانی‌ها برای انجام تست کرونا راهی بیمارستان شدند

تعدادی از بازیکنان سپاهان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا برای انجام تست نهایی راهی بیمارستان شدند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال سپاهان در حالی بعد از تساوی در دربی اصفهان  امروز  برگزار شد که  کادر پزشکی این تیم تشخیص داد که کی روش استنلی، علی قربانی، محسن مسلمان، شایان مصلح و سعید آقایی مشکوک به ویروس کرونا هستند به همین علت ۳ نفر از آن‌ها راهی بیمارستان شدند تا تست نهایی بدهند.  

 

سیامک قلیچ خانی مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به هر حال تعدادی از بازیکنان ما بیمار شدند و برای انجام تست به بیمارستان رفتند و امیدواریم که مبتلا به ویروس کرونا نشده باشند.  

 

او بیان کرد: تمرینات تیم با صلاحدید قلعه نویی فردا تعطیل شد و از روز یکشنبه تمرینات خود را برای بازی با گل گهر سیرجان آغاز می‌کنیم.  

 

بازیکنان سپاهان کرونا ندارند

سیامک قلیچ‌خانی، مدیررسانه‌ای تیم‌سپاهان در خصوص آخرین وضعیت این بازیکنان گفت: ۶بازیکن از تیم ما به دلیل ابتلا به سرما خوردگی و وجود علائم مهم، امروز در تمرین حاضر نشدند و مورد معاینه و تحت مراقبت‌ قرار ‌گرفتند.

 

وی ادامه داد: پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که بیماری این شش بازیکن جای نگرانی ندارد و علائم آن‌ها محدود به سرماخوردگی است که ان‌شاالله با رعایت نکات بهداشتی و پشت سرگذاشتن روند درمانی، حال آن‌ها هرچه زودتر مساعد می‌شود و به تمرینات تیم باز می‌گردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------