نامجو مطلق: برد را تقدیم هواداران استقلال می کنیم!/ قلعه‌نویی: توپی که قربانی گل نکرد را در 40 سال فوتبالم ندیدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم.

مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر برنده بازی شدیم، مطمئنا از این هفته به بعد بهتر خواهیم شد. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. در بازی هفته قبل هم دیدی با وجود برتری در نیمه دوم به گل نرسیدیم ولی این برد باعث شد تا از نظر روحی روانی سبک تر شویم و در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر خواهد شد.

 

وی افزود: ما فاز بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم، به تیم نفت آبادان هم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند ولی با شناختی که از آنها داشتیم این تیم را راحت از کار انداختیم. در جریان بازی نبض بازی را در اختیار داشتیم و از نظر فنی هم حریف را کنترل کردیم. ما با این سیستمی که امروز اجرا کردیم برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.

 

مربی استقلال خاطر نشان کرد: هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که 96 دقیقه زحمت کشیدند.

 

وی با اشاره به بازی کردن 2 بازیکن جوان در تیم استقلال گفت: هم خدامرادی و هم داجلیری امروز در ترکیب ما به میدان رفتند و معتقدم آنها آینده فوتبال ایران هستند. این نفرات قبلا در فهرست تیم ما نبودند ولی الان چند هفته است در تمرینات ما حضور دارند و امروز هم برای ما بازی کردند و مزد اعتماد ما را دادند. قطعا ما اگر باز هم چنین جوانانی داشته باشیم به آنها اعتماد می‌کنیم چون آینده متعلق به  جوان‌ها است.

 

نامجومطلق در خصوص اینکه چرا مجیدی در نیمه اول جایگاهش تغییر کرد و ناظر بازی جای او را تغییر داد گفت: من این صحنه را ندیدم و حواسم به بازی بود.

 

وی در خصوص افت مهدی قائدی نسبت به قبل از تعطیلات و اینکه گفته می‌شود او بازیکن نیم فصل اول نیست عنوان کرد: خیر اینگونه نیست، افت او را قبول ندارم چون او هفته به هفته بهتر می‌شود. قائدی هم جزو نفراتی بود که تست مرحله اول کرونای او مثبت شد و در اینگونه موارد باید به این نفرات زمان بدهیم. دیدید که غفوری هم برای بازی از ابتدا مشکل داشت ولی با توجه به نیاز ما برای دقایقی به زمین رفت.

 

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا برنامه دیدار عقب افتاده این تیم اعلام شده یا خیر گفت: نه، هنوز برنامه‌ای به ما اعلام نشده است.

  

قلعه‌نویی: توپی که قربانی گل نکرد را در 40 سال فوتبالم ندیدم/ مسئولیت این باخت بر عهده من است

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانم چرا توپ علی قربانی وارد دروازه نشد و این برای من قابل هضم نیست.

 

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی پس از شکست سپاهان مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم. شهر اولین‌ها و پرشورها است. به تراکتور و ساکت الهامی تبریک می‌گویم. واقعا نمی‌دانم از نظر فنی چه بگویم. همه چیز در اختیار ما بود. روی دو اشتباه گل خوردیم. روی گل‌هایی که خوردیم وظایفی که به بازیکنان داده بودیم انجام ندادند، توپی که علی قربانی تبدیل به گل نکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 40 سال است در فوتبال ندیده‌ام.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: به هر حال فوتبال مانند زندگی است. اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما در این بازی هم مانند دو سه بازی قبل تنبیه شدیم.

 

سرمربی سپاهان در مورد این که پس از تعطیلات کرونا شاهد یک سپاهان نامتمرکز هستیم عنوان کرد: اتفاقا اعتقاد دارم جزو تیم‌هایی هستیم که بعد از کرونا خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. در ایجاد موقعیت و... خوب کار کردیم. برای احسان حاج صفی آنجایی که وظیفه داده بودیم هافبک دفاعی‌مان نبود.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج صفی بازیکن شاخصی است، بازیکنی مانند او می‌تواند نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کند که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. گل اول بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برخلاف جریان بازی خوردیم. بعد از گل مساوی همه چیز در اختیار ما بود، بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی نداشتند که استفاده نکردیم و بعد از آن باز هم روی یک اشتباه بچگانه یک خطا و یک کرنر گل خوردیم.

 

قلعه‌نویی افزود: فکر می‌کنم از نظر کیفیت بازی خوب هستیم. حتی نسبت به قبل از تعطیلات کرونا اما واقعا بی‌عدالتی است، نمی‌دانم چرا توپ علی قربانی گل نشد و هنوز برای من قابل هضم نیست. من فکر کردم توپ درون چارچوب است. بعد که دیدم کسی خوشحالی نمی‌کند متوجه شدم گل نشده است.

 

وی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: من تشکر می‌کنم اما رختکن‌ها اصلاً شرایط خوبی نداشتند. موارد بهداشتی اصلاً خوب نبود که ما به دوستان هم گفتیم و ان‌شاءالله برای آینده بهتر شود.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد باخت امروز به تراکتور گفت: من به تیم حریف تبریک می‌گویم، باخت امروز مسئولیتش با من است. بچه‌های ما زحمتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کشیدند ولی عملا به غیر از یک کاشته در نیمه دوم تیم حریف نزدیک دروازه ما نیامد. واقعا توپ قربانی که گل نشد برای من قابل هضم نیست. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که نمی‌دانم چرا تبدیل به گل نشد. این برد مبارک تراکتور باشد، به هر حال فوتبال است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما امروز هم مانند بازی با پارس جنوبی و سایپا تنبیه شدیم. مقصر همه اینها من هستم، بچه‌های ما نهایت زحمت و تلاششان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کردند. از تک تک آنها ممنون هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------