پرسپولیس رکوردها را درو کرد/ سریع‌ترین قهرمانی با تبدیل شدن به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت پوکر قهرمانی خود در لیگ برتر، رکوردهای زیادی را جا به جا کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر در خانه نفت مسجد سلیمان پوکر قهرمانی اش در لیگ برتر را قطعی کرد تا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام مسابقات، خیالش از کسب این عنوان راحت شود.

 

این برتری سبب شد شاگردان یحیی گل محمدی رکوردهای جالبی را هم به نام خود ثبت کننند.

 

* پیروزی برابر شاگردان مهدی تارتار دهمین برد متوالی خارج از خانه پرسپولیس بود. شاهین، فولاد، ذوب آهن، سایپا، پارس جنوبی، صنعت نفت، سپاهان، پیکان و ماشین سازی، تیم هایی هستند که پیش از این بازی در خانه شان به سرخ پوشان تهرانی باخته بودند.

 

* پرسپولیس با قطعی کردن قهرمانی اش به رکوردی جاودانه در فوتبال ایران رسید. این تیم به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که در بالا بردن جام پوکر می کند.

 

* قطعی شدن قهرمانی در فاصله چهار هفته مانده تا اتمام فصل سبب شد پرسپولیس سریع ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را آن هم در فاصله چهار هفته مانده تا اتمام این رقابت ها به نام خود ثبت کند.

 

* پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر، پس از تغییر سرمربی در طول یک فصل، قهرمان می شود. یحیی گل محمدی هم به عنوان جانشین گابریل کالدرون به این تیم آمده بود با ثبت 10 برد و یک مساوی در یازده بازی، به این رکورد می رسد. البته سپاهان در لیگ یازدهم و چهاردهم به این رکورد رسیده بود.

 

* ثبت پوکر قهرمانی برای شاگردان یحیی گل محمدی، این تیم را به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد. پرسپولیس پیش از این با سپاهان در تعداد قهرمانی ها برابر بود (پنج قهرمانی) اما حالا یک قهرمانی بیشتر دارد. 

 

* البته بوژیدار رادوشویچ که در سه بازی اخیر کلین شیت کرده بود، پس از 379 دقیقه دروازه اش در لیگ برتر باز شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------