اشک‌های تمام نشدنی مرد سنگی روی رینگ



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
دنیای ورزش به بازنشستگی غیرمنتظره حبیب نورماگومدوف اسطوره UFC واکنش نشان داد. یکی از مهمترین این واکنشها از سوی کریستیانو رونالدو ابراز شده است.

به گزارش ورزش سه، حبیب نورماگومدوف اسطوره UFC بعد از مبارزه دیشب خود مقابل جاستین گیجی به شکلی غیرمنتظره اعلام کرد که از دنیای ورزشهای رزمی بازنشسته می شود. حبیب علت این تصمیم خود را مرگ پدرش اعلام کرد. بعد از اعلام این خبر سیل واکنشهای از دنیای ورزش به سوی او سرازیر شد که مهمترین واکنشها از طرف کریستیانو رونالدو بود. رونالدو در پیامی احساسی برای حبیب خطاب به او گفت که پدرش به داشتن چنین پسری افتخار خواهد کرد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 اعلام بازنشستگی حبیب در ابوظبی در میان اشکهای اسطوره روس

 

در مبارزه دیشب حبیب نورماگومدوف و جاستین گیجی که در شهر ابوظبی انجام شد حبیب در راند دوم حریف را تسلیم کرد تا کارنامه اش در UFC به 29 پیروزی و 0 شکست تبدیل شود. بعد از این مبارزه بود که نورماگومدوف اعلام کرد تصمیم گرفته بازنشسته شود. او در توضیح دلایلش برای این تصمیم گفت مرگ پدرش در ماه مه جاری علت تصمیم او بوده چرا که نمی تواند بدون مربی و راهنمای همیشگی اش به این ورزش ادامه دهد.

  

مک گرگور در ابوظبی به شکلی غیرمنتظره بازنشستگی خود از  UFC ر اعلام کرد گفت:" این آخرین مبارزه من است. امکان ندارد بدون پدرم دوباره برگردم. با مادرم صحبت کردم. او نمی داند بدون پدرم چطور مبارزه می کنم ولی قول دادم که این آخرین مبارزه من باشد و وقتی حرف می زنم باید پایش بایستم".

   

دنیای ورزش به اعلام این خبر واکنشهای زیادی نشان داد و کریستیانو رونالدو از جمله ستاره های بزرگ دنیای ورزش بود که به این خبر واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود نوشت:" تبریک می گم برادر. پدرت به تو افتخار خواهد کرد".

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رونالدو و حبیب نورماگومدوف از مدتها پیش از هواداران یکدیگر بوده اند

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

واکنش کریستیانو رونالدو در اینستاگرامش

 

دنیل استوریج از دیگر فوتبالیستهایی بود که فورا به اعلام بازنشستگی حبیب واکنش نشان داد و نوشت:" آخرین توییتم درباره تو این بود که فقط چند پیروزی دیگر کافی است تا بزرگترین رزمی‌کار تاریخ بشوی. آن توییت چه سرنوشتی پیدا کرد. بازنشستگی ات مبارک حبیب. برایت بهترین آرزوها را دارم".

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 واکنش کانر مک گرگور به اعلام بازنشستگی حبیب 

 

کانر مک گرگور رقیب بزرگ حبیب نورماگمدوف هم نسبت به خبر بازنشستگی او واکنشی در خور اخلاق ورزشی نشان داد و در یک توییت نوشت:" آفرین به تیم حبیب. من ادامه خواهم داد. به خاطر مرگ پدرت دوباره تسلیت می گویم و ادای احترام می کنم. به خودت و خانواده ات. ارادتمند، مک گرگور".

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مک گرگور و حبیب دو اسطوره بزرگ UFC که مبارزات شان همیشه جنجالی بوده

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------