برکناری زیدان؛ درخواست مشترک هواداران رئال/ ادعای مارکا و آاس: زیدان تا آتالانتا ماندنی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
در نظرسنجی صورت گرفته از سوی مارکا و آاس اکثر قریب به اتفاق هواداران رئال معتقدند دوران مربیگری زیدان در رئال به پایان خود رسیده است.

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته به شکلی تحقیرآمیز برابر آلکویانو تیم دسته سومی 2-1 شکست خورد و از کوپا دل ری حذف شد.

 

رئال تا دقیقه 80 با گل ادر میلیتائو پیش بود ولی گل تساوی را دریافت کرد و در دقیقه 116 نیز با پذیرش گل دوم فاجعه برایش تکمیل شد. رئال در شرایطی گل دوم را خورد که آلکویانو ده نفره شده بود.

 

در پی این شکست، شب گذشته مارکا و آاس در یک نظرسنجی در مورد آینده زیدان پرسشی را مطرح کردند. تاکنون در نظرسنجی آاس بیش از 60 درصد به برکناری سرمربی فرانسوی رای داده اند و در مارکا نیز 71 درصد معتقدند دوران زیزو تمام شده است.

   

نظرسنجی مارکا اما پرسش های دیگری نیز در خود دارد:

 

66 درصد هواداران رئال معتقدند که زیدان خودش باید استعفا کند و 34 درصد گفته اند که باشگاه باید او را برکنار کند.

   

38 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی، بازیکنان را مقصر اصلی حذف رئال می دانند و 25 درصد زیدان را دلیل این ناکامی عنوان کرده اند. 37 درصد نیز به مدیران باشگاه رای داده اند.

 

 از نظر شرکت کنندگان در نظرسنجی، ایسکو با 25 درصد بدترین بازیکن زمین بود. مارسلو با 20 و وینیسیوس با 16 درصد دوم و سوم شدند.

 

 40 درصد معتقدند رائول باید جانشین زیدان شود و 25  درصد به مکس آلگری رای دادند. 35 درصد نیز به گزینه مربی دیگر رای داده اند.

  

شکست فصل 10-2009 از آلکُرکُن در کوپا دل ری نیز تحقیرآمیز ترین شکست تاریخ رئال در این رقابت ها انتخاب شد و بازی شب گذشته در رده دوم قرار گرفت.

 

 ادعای مارکا و آاس:اولتیماتوم رئال؛ زیدان تا آتالانتا ماندنی شد

زین الدین زیدان فعلا سرمربی رئال باقی خواهد ماند و تا بازی با آتالانتا فرصت دارد تا شرایط را تغییر دهد. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 زین الدین زیدان با وجود شکست تلخ و تحقیرآمیز شب گذشته برابر آلکویانو در کوپا دل ری، هنوز در خطر اخراج قرار ندارد. سران رئال تمایلی به اتخاذ تصمیمی عجولانه و سختگیرانه علیه زیزو ندارند و او همچنان در پست خود باقی خواهد ماند.

 

این ادعایی است که امروز مارکا و آاس مطرح کرده اند.

 

رئال شب گذشته 2-1 به تیم دسته سومی ده نفره باخت و از کوپا دل ری کنار رفت تا گمانه زنی ها در مورد برکناری زیدان شروع شود. زیدان اما حداقل تا بازی با آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، شغلش را از دست نخواهد داد. دیداری که قرار است شش اسفند برگزار شود و بازی برگشت نیز 26 اسفند در مادرید به انجام خواهد رسید. بدون شک حذف رئال در این مرحله پایان کار زیدان خواهد بود.

 

بازی شنبه در زمین آلاوس در لالیگا نیز حائز اهمیت است اما ناکامی در این بازی هم سران رئال را وادار به برکناری زیدان نخواهد کرد. 

 

سران باشگاه اما در مجموع از عملکرد زیدان در فصل جاری رضایت ندارند.

 

مهمترین ابهام مسئولان، رفتار زیدان با بازیکنان جوانی است که باشگاه روی آنها برای آینده حساب ویژه ای باز کرده است. زیدان عملا تنها روی 14 بازیکن خود در فصل جاری اعتماد داشته و زمانی که برابر آلکویانو به نیمکت نشین ها اعتماد کرد، پاسخی دریافت نکرد.

 

ادر میلیتائو، لونین، اودیوسولا، مارسلو، ایسکو، وینیسیوس و ماریانو که فصل جاری کمتر میدان دیده اند، شب گذشته کابوس وار کار کردند.

  

باشگاه همچنین درک نکرده است که چگونه زیدان در یکی دو سال اخیر نسبت به اشرف حکیمی، سرخیو رگیلون، مارکوس یورنته، براهیم دیاز و بورخا مایورال اعلام عدم نیاز کرده و همگی در باشگاه های جدیدشان خوش درخشیده اند. لوکا یوویچ هم پس از یک نیم فصل نیمکت نشینی به فرانکفورت بازگشت و در اولین بازی خود توانست دبل کند. او به هیچ وجه مورد اعتماد زیدان قرار نداشت.

 

همچنین قضیه درخواست جدایی مارتین اودگارد هم مزید بر علت شده تا سران باشگاه تردیدهای شان نسبت به زیدان بیشتر شود. اودگارد تنها نیروی تقویتی تابستان باشگاه بود و با درخواست زیدان از سوسیداد به رئال برگشت اما او حتی از ایسکوی افول کرده نیز کمتر به میدان رفته است و دیروز درخواست داد تا به سوسیداد برگردد.

  

در هر صورت فعلا خطر اخراج زیدان را تهدید نمی کند اما او و تیمش دیگر حق هیچ اشتباهی را ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------