مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درگذشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس درگذشت.

به گزارش ایسنا، مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

 

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

 

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

 

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

 

در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

 

 دکتر لطفی: وضعیت میناوند تا عصر امروز پایدار بود

مهرداد میناوند ملی پوش سابق تیم ملی ایران ساعتی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

 

دکتر لطفی، پزشک معالج میناوند درباره این اتفاق تلخ در گفتگو با شبکه خبر عنوان کرد: تا عصر امروز و حوالی ساعت 6، میناوند در وضعیت پایداری به سر می برد و اکسیژن خون وی بالای 90 بود و وضعیت کبد و کلیه وی و جریان خون در بدن او پایدار بود و ما به این وضعیت امیدوار بودیم. اما متاسفانه ناگهان یک آمبولی ریوی باعث شد تا وضعیت این شخصیت ملی بحرانی شود و وی از جمع ما بر اثر کرونا برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------