اتفاقات غیر منتظره در تمرین پرسپولیس/ از قطع برق تا حمله سگ!



پرسپولیس ,اخبار امروز,اخبار جدید
تمرین شب گذشته پرسپولیس در هند با اتفاقات عجیبی همراه شد.

تیم پرسپولیس که در هند این روزها بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند شب گذشته تمرینات خود را پیگیری کرد که اعضای این تیم با اتفاقات عجیبی روبرو شدند.

 

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی پیرامون حیوانات مختلف در محل تمرین سرخپوشان مطرح شده بود اما شب گذشته اتفاق عجیب دیگری رخ داد. 

 

هنگامی که بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادرفنی مشغول تمرین تاکتیکی بودند به یکباره برق محل تمرین این تیم قطع و برنامه سرخپوشان برای دقایقی متوقف شد. 

 

با گذشت دقایقی یک سگ که مشغول چرخیدن در اطراف محل تمرین بود، به سمت اعضای این تیم رفت که باعث تعجب حاضران در محل تمرین شد. اگرچه این موضوع برای دقایقی نظم تمرین قرمزپوشان را تحت تاثیر قرارداد اما بلافاصله این سگ به بیرون هدایت شد و آسیبی به کسی وارد نشد. 

 

تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای دیدار برگشت گوای هند آماده می کند. این بازی جمعه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

   

فرجی عازم هند شد

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه، فرشاد فرجی که دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و به مرز سلامتی کامل رسیده است، با هماهنگی صورت گرفته، امروز پنجشنبه ایران را به مقصد هند و برای پیوستن به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس ایران ترک کرد. 

 

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امشب وارد امارات می‌شود و از آنجا با پروازی دیگر به سمت بمبئی هند حرکت می‌کند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرجی حدود ساعت ۷ صبح روز جمعه (فردا) به اردوی پرسپولیس در هتل ITC جزیره گوا اضافه می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------