مورینیو بیخیال سردار آزمون شد/عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
باشگاه رم در آستانه به خدمت گرفتن الدور شمورودوف، مهاجم ازبکستانی و ۲۶ ساله تیم جنوا است.

ژوزه مورینیو از همان بدو در دست گرفتن هدایت رم خواهان تقویت خط حمله و انتقال یک مهاجم جدید به پایتخت ایتالیا شده است. در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال حضور سردار آزمون، ستاره ایرانی و گلزن تیم زنیت در ترکیب جالوروسی منتشر شده بود، اما به نظر می رسد عدم توافق مالی بین طرفین و در خواست مالی هنگفت باشگاه روسی باعث منتفی شدن این انتقال شده است.

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر از انتقال الدور شمورودوف به رم در ۲۴ ساعت پیش رو داده است. دیروز تیاگو پینتو، مدیر اجرایی رم در اواخر روز با جرمان کاچنکو، مدیر برنامه الدور شمورودوف دیدار کرده و به نظر توافقاتی نیز حاصل شده است.

 

احتمالا مهاجم ۲۶ ساله تیم ایتالیایی جنوا با قراردادی قرضی راهی استادیوم المپیکو شده و فصل بعد رم با بند اجباری بیش از ۲۰ میلیون یورویی، این بازیکن را به صورت دائمی به خدمت خواهد گرفت.

 

همچنین در صورت انتقال الدور شمورودوف از رم به تیمی دیگر، ۲۰ درصد درآمد جالوروسی نیز به باشگاه جنوا تعلق خواهد گرفت. رومانو همچنین مدعی شد مذاکرات سردار آزمون با باشگاه آلمانی بار لورکوزن پیشرفت خوبی داشته و احتمال انتقال مهاجم ایرانی زنیت به بوندسلیگا افزایش یافته است. الدور شمورودوف دیروز تصویری از خود در کنار ژوزه مورینیو، سرمربی رم منتشر کرده تا این انتقال در آستانه نهایی شدن باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------