شوخی تحقیرآمیز هواداران لیورپول با یونایتد و سولسشر! | حمله به سرمربی بارسا؛ فرار کومان از دست معترضان! (عکس)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
هواداران لیورپول جشن شادی در استادیوم اولدترافورد به راه انداخته و البته دست به شوخی با تیم حریف هم زده اند.

به گزارش ورزش سه، لیورپول امشب نمایشی فراتر از انتظار در خانه منچستریونایتد و در استادیوم اولدترافورد داشته و موفق شد با تکیه بر درخشش محمد صلاح و هت تریک این ستاره مصری با پنج گل این تیم را در هم کوبیده و به یک پیروزی بزرگ و تاریخی دست پیدا کند. این در حالیست که پیش از شروع بازی نیز شانس پیروزی لیورپول بیشتر به نظر می رسید، اما شاید بدبین ترین هوادار منچستریونایتد نیز چنین شکست دشواری را تصور نمی کرد.

  

اما معدود هواداران لیورپول در جریان این دیدار تا توانستند هواداران منچستریونایتد را در استادیوم اولدترافورد اذیت کرده و روی اعصاب آنها رفتند. هواداران لیورپول در طول مسابقه و بعد از به ثمر رسیدن گل سوم این تیم شعار "اوله باید بماند" را سر دادند.

 

این همان شعاری است که هواداران منچستریونایتد بعد از نتایج درخشان سرمربی نروژی در اوایل کار سر می دادند. در آن مقطع سولسشر بعد از اخراج ژوزه مورینیو به صورت موقت هدایت یونایتد را در دست گرفت و هواداران این تیم خواهان ماندن ستاره نروژی و سابق خط حمله خود روی نیمکت بودند. در حقیقت ابتدا قرار بود این سرمربی جوان به صورت موقت روی نیمکت باشد، اما نتایج درخشان از جمله غلبه بر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان باعث حمایت هواداران و دائمی شدن قرارداد سولسشر شد.

  

اما حالا و بعد از حدود سه سال هنوز یونایتد علیرغم خرید ستاره های بزرگ موفق به کسب حتی یک جام نشده و بعید به نظر می رسد این تیم در لیگ برتر این فصل شانسی برای کسب موفقیت داشته باشد. با این نتیجه شاید دیگر از هفته بعد شاهد حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ نباشیم.

  

اخباری در مورد احتمال حضور گزینه هایی چون آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم مطرح شده و سبک بازی یونایتد در هفته های اخیر نشان می دهد احتمالا آنها با اوله گونار سولسشر به موفقیت چندانی دست پیدا نخواهند کرد.

 

حمله به سرمربی بارسا؛ فرار کومان از دست معترضان! (عکس)

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا مورد حمله هواداران خشمگین این تیم بیرون از استادیوم نوکمپ قرار گرفت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کارنامه رونالد کومان به بدترین شکل ممکن رقم خورده و او از ابتدای فصل قبل در سه ال کلاسیکو هدایت بارسلونا را به عهده داشته که در هر سه مسابقه شکست نصیب کاتالان ها شده اسست. بلوگرانا امروز و در شرایطی که نمایش چندان خوبی برابر رئال مادرید نداشت، 1-2 مغلوب این تیم شد تا شانس های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا کمرنگ تر از قبل هم بشود.

  

اما رونالد کومان هنگام خروج از استادیوم نوکمپ با خیل قابل توجهی از هواداران عصبانی بارسلونا مواجه شد که به شدت معترض بودند. در شرایطی که نیروهای چندانی از سوی پلیس نیز در منطقه مستقر نبود، حتی یکی دو ضربه نیز به خودروی حامل رونالد کومان زده شد تا او با نهایت سرعت و البته هراس محل استادیوم نوکمپ را به سمت نقطه ای امن ترک کند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

هواداران بارسلونا خواهان استعفای رونالد کومان بعد از این شکست دوباره برابر رئال مادرید بودند. این در حالیست که خوان لاپورتا دیروز اعلام کرد هر نتیجه ای در ال کلاسیکو رقم بخورد هم رونالد کومان همچنان هدایت بارسلونا را به عهده خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------