توس: بعد از قهرمانی به مسی چیزی نگفتم/ دوست داشتم فرانسه قهرمان شود



 کارلوس توس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کارلوس توس فاش کرد که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را جشن نگرفته و پس از این موفقیت با لیونل مسی تماس نداشته است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، کارلوس توس مهاجم سابق منچستریونایتد و منچسترسیتی در ژوئن سال گذشته بازنشستگی خود را اعلام کرد و بلافاصله به مربیگری روی آورد و سرمربی روساریو سنترال شد. توس آخرین بار برای بوکاجونیورز بازی کرد، جایی که در ۶۶ بازی لیگ ۲۲ گل زد اما در ژوئن ۲۰۲۱ باشگاه محبوب دوران کودکی خود را ترک کرد.

 

توس در آرژانتین، برزیل، انگلیس، ایتالیا و چین بازی کرد و همچنین در ۷۶ بازی ملی برای آرژانتین ۱۳ گل به ثمر رساند.

 

کارلوس توس بعد از جدایی از یوونتوس با وجود آنکه پیشنهادهای بسیار خوبی داشت اما تصمیم گرفت که به فوتبال آرژانتین برگردد تا پیراهن تیم محبوبش بوکاجونیورز را بر تن کند.

 

او که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ برای آرژانتین بازی کرد گفت: من جام جهانی قطر را خیلی دقیق دنبال نکردم اما بازی‌های فرانسه را زیاد دیدم و دوست داشتم این تیم قهرمان شود. من به مسی بعد از قهرمانی چیزی نگفتم چون احتمالا سیل پیام‌ها گوشی او را منفجر کرده است. خیلی خوشحالم که فرزندانم گل‌های او را جشن گرفتند.

 

او در بخش پایانی صحبت های خود گفت: مربی بودن تجربه خوبی بود و من آن را دوست داشتم. اکنون از لحظات زندگی لذت می‌برم. من در کنار خانواده در مزرعه ای هستم که آن را خیلی دوست دارم. دوست دارم از زندگی لذت ببرم. سال‌ها بازی کردم و از خانواده دور بودم و حالا وقتش رسیده که جبران کنم و در کنار خانواده باشم. در حالی که پیشنهادهای زیادی داشتم تصمیم گرفتم بازنشسته شوم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------