آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درخواست حیرت انگیز کی روش از فدراسیون فوتبال ایران | خوش اشتهایی سرمربی ۷۰ ساله پرتغالی



 کارلوس کی‌روش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ظاهرا کارلوس کی‌روش حاضر علاقه‌ای به بستن قرارداد کوتاه‌مدت ندارد و شایعاتی در مورد حضور بلندمدت وی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به گوش می‌رسد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در فضای ابهام‌آمیزی که بر نیمکت تیم ملی ایران حاکم است، هنوز کسی در فدراسیون فوتبال به صراحت از قطع همکاری کامل با کارلوس کی‌روش سخن نمی‌گوید.

 

در داخل کشور اینطور به‌نظر می‌رسد که فدراسیون مشغول بررسی گزینه‌های دیگر است و بیرون از کشور هم کی‌روش و دوستانش همچنان در حال بازاریابی برای این مربی هستند.

 

در عین حال اما شایعه جالبی منتشر شده در مورد اینکه کی‌روش خواهان عقد قرارداد کوتاه‌مدت با فدراسیون فوتبال ایران نیست و قبول نمی‌کند که فقط تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳سرمربی این تیم باشد.

 

در حقیقت او این نیمکت را تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۶می‌خواهد که یک «خوش‌اشتهایی» حیرت‌انگیز است! با توجه به نتایجی که این مربی گرفته، اینکه او تصور کند برای چهارمین جام‌جهانی هم باید روی نیمکت تیم ملی ایران بخت کار داشته باشد، بیش از حد جالب به‌نظر می‌رسد؛ مخصوصا زمانی که درنظر بگیریم کارلوس در حال‌حاضر ۶۹‌ساله است و در جام‌جهانی آمریکا، کانادا و مکزیک، ۷۳ساله خواهد بود. لابد اگر در جام ملت‌ها هم ضعیف عمل کرد و اخراج شد، دستمزد کاملش را تا جام‌جهانی از ایران خواهد گرفت. به‌به؛ عجب معامله سودمند و شیرینی!

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------