ناامیدکننده‌ترین فدراسیون تاریخ



 فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

فدراسیون فوتبال در مهم‌ترین برهه تاریخ به دست افرادی اداره می‌شود که در ماجرای سفر به کانادا عیار مدیریتی خود را به افکار عمومی نشان دادند و هرگز نتوانستند استراتژی مناسبی را در مواجهه با این بازی که از سوی میزبان جنبه سیاسی به خود گرفت اتخاذ کنند.

 

ولع سفر به کانادا چنان افراد مسئول در فدراسیون فوتبال را مسخ کرده بود که آنها در جریان سفر به ترکیه که هزینه سرسام‌آوری را بی‌جهت به دوش فدراسیون فوتبال انداخت و سرمایه‌هایی که باید هزینه آماده‌سازی می‌شد را به باد داد، متوجه لغو یکطرفه این بازی از سوی میزبان شدند.  بعد از تصمیم عجیب دولت کانادا در لغو این بازی نیز سران فدراسیون فوتبال استراتژی محکمی در برابر این ماجرا از خود نشان ندادند تا شاید طرح شکایت در دادگاه عالی ورزش کانادایی‌ها را بابت این رفتار ملزم به پرداخت غرامت به فوتبال کند.

 

 بی‌تفاوتی محض نسبت به بودجه جاری در فدراسیون فوتبال اما فقط به این ماجرا ختم نمی‌شود و در تصمیمی عجیب‌تر تیم ملی قرار است راهی اردویی شود که از لحاظ فنی تفاوتی با تمرین در کمپ تیم‌های ملی ایران ندارد و فقط خرج‌های اضافه را به بار خواهد آورد. حال اگر پای برگزاری بازی تدارکاتی در قطر در میان بود، سفر ملی‌پوشان و همراهان به قطر را توجیه‌پذیر جلوه می‌کرد اما تیم ملی در این اردو تنها به انجام تمرینات گروهی خواهد پرداخت و اهداف دیگری در میان نیست. 

 

متأسفانه فدراسیون فوتبال در مهم‌ترین روزها به حدی نا‌امید‌کننده پیش می‌رود که هیچ تضمینی وجود ندارد که میرشاد ماجدی و اعضای هیأت رئیسه بتوانند تا آغاز جام جهانی فوتبال بازی‌های تدارکاتی مطلوبی را برای تیم ملی فوتبال ایران ترتیب دهد. بعد از لغو بازی با کانادا صحبت از برگزاری بازی با تیم ملی فوتبال اروگوئه شد که این بازی هم لغو شد. حالا نیز درباره برگزاری یک بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال الجزایر خبرهایی به گوش می‌رسد که روشن نیست این دیدار برای ملی‌پوشان فوتبال ایران فراهم شود یا خیر؟!

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------