آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گل‌محمدی بابت بابایی و منشا شاکی بود



 پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

پرسپولیسی‌ها فصل نقل‌وانتقالات را با توپ پر شروع کرده و با نفرات جذابی قرارداد امضا کردند، اما پس از مدتی با وقفه مواجه شدند و همین مساله صدای سرمربی این تیم را هم درآورده است.

 

یحیی گل‌محمدی با جذب بیرانوند و مدافعانی مثل پورعلی‌گنجی و گولسیانی خیالش را بابت فاز تدافعی تیمش راحت کرد اما در فاز تهاجمی با وجود جذب هافبک‌های مطرحی مثل سروش رفیعی و سعید صادقی همچنان با کمبود مواجه است؛ چراکه تیمش به مهاجم نیاز دارد.

 

در این مدت تلاش زیادی شده تا کاسیانوی برزیلی به تهران بیاید و لباس قرمز به تن کند اما اتفاقات عجیبی که ظاهرا به جنگ ایجنت‌ها مربوط است باعث شده این انتقال فعلا انجام نشود و در همین راستا هم گل‌محمدی به‌دنبال جذب یک مهاجم دم‌دست بود تا اگر حضور کاسیانو منتفی شود تیمش بی‌مهاجم نماند، با این حال فعلا مدیران باشگاه موفق به جذب مهاجم جدید نشده‌اند.

 

گل‌محمدی در مصاحبه اخیرش در جمع خبرنگاران به این مساله اشاره کرد و گفت: «در چند پست نیاز به تقویت داریم. روند یارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. من گزینه پیشنهاد کردم و هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه اصلا انجام نشد و جلسه‌ای هم که با آقای درویش داشتم او خیلی گنگ و خیلی مبهم درباره این مساله صحبت کرد.»

 

در شرایطی که استقلال با جذب سجاد شهباززاده و حفظ آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد نیاز چندانی به مهاجم جدید نداشت، پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تراکتور هم به این تیم پیوست و با وجود اینکه گل‌محمدی تاکید کرده که نام این مهاجم در لیست او نبوده پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد که او این مهاجم را می‌خواسته ضمن اینکه  گادوین منشا مهاجم سابق سرخابی‌های پایتخت که به پرسپولیس لینک شد اما درنهایت در مس رفسنجان ماند هم مد نظر گل محمدی بود.

 

ظاهرا یحیی به مدیران باشگاه تاکید کرده بود منشا را به‌خاطر شناخت خوبش از لیگ ایران جذب کنند اما رفسنجانی‌ها توانستند مهاجم گلزن خود را حفظ کنند. حالا هم یحیی علاوه‌بر کاسیانوی باتجربه نام یک مهاجم دیگر (که ظاهرا او هم برزیلی اما جوان است) را هم به باشگاه داده و باید دید درنهایت تکلیف خط‌حمله قرمزها برای لیگ بیست‌ودوم چه خواهد شد.

 

او فعلا اجازه داده تمیروف ازبک در تمرینات حاضر شود اما اولویتش جذب دو مهاجم خارجی و خارج‌کردن نام تمیروف از لیست تیمش است، با این حال منفعل‌بودن قرمزها در جذب بازیکن جدید این احتمال را تقویت می‌کند که مهاجم ازبک حداقل تا نیم‌فصل در جمع قرمزها ماندگار شود!

 

 فرهیختگان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------