الوطن قطر: توافق با کی‌روش نهایی شده است



کارلوس کی‌روش  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود نوشت که فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش به توافق نهایی دست پیدا کرده است و این سرمربی پرتغالی رسما هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت. 

به گزارش ایسنا، سرانجام یک روزنامه رسمی کشور قطر به حضور اخیر کارلوس کی‌روش در دوحه واکنش نشان داد و توافق نهایی با این سرمربی پرتغالی را اعلام کرد.

 

روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود نوشت که فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش به توافق نهایی دست پیدا کرده است و او رسما به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.

 

الوطن در گزارش خود نوشت که کارلوس کی‌روش در همین ابتدای کار می‌خواهد که رقابت‌های  لیگ ستارگان را با دقت زیر نظر داشته باشد به طوری که در ۴۸ ساعت سه بازی را از نزدیک تماشا کرده است.

 

این روزنامه قطری به نقل از رسانه‌های پرتغالی اعلام کرد که قرارداد با کارلوس کی‌روش تا سال ۲۰۲۶ است و نخستین آزمون بزرگ کی‌روش جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است که با میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

 

کی‌روش تجربه زیادی در مربیگری دارد و در سه جام جهانی اخیر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشته است. سران فدراسیون فوتبال قطر امیدوار هستند که این سرمربی پرتغالی جایگزینی شایسته برای سانچس اسپانیایی باشد که در جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج ناامید کننده‌ای با عنابی‌ها به دست آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------