آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

اسکوچیچ سرانجام کوتاه آمد؛ ملی‌پوشان استقلال مسافر قطر شدند/ ویزای چند ملی‌پوش در دقیقه ۹۰ رسید



  اسکوچیچ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
۶ بازیکن استقلال همراه با کاروان تیم ملی به دوحه می‌روند.

 به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی قبل هتل المپیک، محل اردوی خود را در تهران ترک کرد تا برای برگزاری اردوی ۲ هفته ای عازم دوحه قطر شود.

 

دراگان اسکوچیچ که پس از حضور ۵ بازیکن استقلال در دیدار با نفت مسجد سلیمان، آنها را از اردوی تیم ملی کنار گذاشته  بود در نهایت پس از عذرخواهی رسمی این باشگاه، صبح امروز تصمیم به بازگشت این نفرات به اردوی تیم ملی گرفت.

 

به این ترتیب حسین حسینی، عارف غلامی، امیرحسین حسین زاده، مهدی مهدی پور و صالح حردانی به همراه ابوالفضل جلالی که به جای میلاد محمدی که به دلیل مثبت شدن تست کرونای خود اردو را ترک کرد به جمع ملی پوشان دعوت شده، قرار است مستقیم از منزل خود به فرودگاه امام خمینی بروند تا همراه با سایر نفرات تیم ملی راهی قطر شوند.

 

البته وضعیت سردار آزمون که به دلیل فوت یکی از اقوامش به گنبد سفر کرده بود همچنان مبهم است و اگر او به پرواز بعد از ظهر نرسد، با پروازی دیگر همراه با برخی عوامل تیم ملی که هنوز ویزای خود را دریافت نکرده اند راهی دوحه می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------