آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

رایزنی استقلال و فولاد ادامه دارد/ همبازی سابق جانشین رضاوند شد!



 استقلال و فولاد  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
به نظر می‌رسد با پیوستن اشکان دژآگه به فولاد، بازگشت رضاوند به این تیم را باید تاحدودی منتفی دانست. 

به گزارش مهر، آرش رضاوند که پس از سپری کردن نیم فصلی ناموفق همراه با استقلال به فولاد رفت و نیم فصلی فوق‌العاده با این تیم سپری کرد، برای فصل جدید مورد توجه همزمان نکونام و ساپینتو قرار دارد و هر دو مربی خواهان در اختیار داشتن این بازیکن هستند.

 

مذاکراتی هم به صورت جدی بین دو باشگاه برای جابجایی این بازیکن صورت گرفت که هنوز این مذاکرات به نتیجه نهایی نرسیده است. با این حال هنوز هر دو باشگاه بر سر به خدمت داشتن او به رایزنی‌های خود ادامه می‌دهند.

 

روز گذشته فولاد یک خرید پر سر و صدا کرد و اشکان دژآگه را در ترکیه سرخ پوش کرد تا جواد نکونام همبازی سابقش در تیم ملی را به مرکز زمین تیمش اضافه کرده و ضریب تجربه را در تیمی که به نظر می‌آید برای قهرمانی در این فصل تلاش می‌کند بالا ببرد.

 

یکی از اهدافی که پشت خرید اشکان دژآگه وجود دارد، به خدمت گرفتن جانشینی مناسب برای آرش رضاوند است و چه بسا فولادی‌ها بعد از قطعی و نهایی شدن قرارداد دژآگه دیگر اصرار سابق را برای به خدمت گرفتن آرش رضاوند نداشته باشند.

 

ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان هم برای در اختیار داشتن رضاوند به مدیران باشگاه اصرار دارد و به خصوص حالا که جدایی امیر حسین حسین زاده از این تیم قطعی به نظر می‌رسد، سرمربی استقلال برای در اختیار داشتن این بازیکن اصرار بیشتری دارد.

 

 

دژاگه امروز با فولاد خوزستان امضا می‌کند/ اشکان جایگزین پاتوسی؟

با اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، اشکان دژاگه قرار است جایگزین بازیکنی بشود که به گفته گرشاسبی «غیب» شده است.

 

به گزارش  مهر، حمیدرضا گرشاسبی درباره قراردادهای میلیاردی تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات گفت: این اعداد و ارقام که مطرح می‌شود صحت ندارد. همه چیز در جامعه به هم وصل است. هفت تیم در لیگ برتر رقابت دارند تا بتوانند تیم خوبی داشته باشند. ما هم یکی از این تیم‌ها هستیم.

 

وی به سئوالی درباره قرارداد ۱۰ میلیاردی احسان پهلوان بازیکن این تیم پاسخ مبهمی داد و گفت: خیر؛ ما که تنها نیستیم. یک بحثی بود که سازمان لیگ سقف قرارداد بگذارد. وقتی گفتیم به چه شکلی است گفتند برای ملی پوشان ۱۲ میلیارد است.

 

مدیرعامل فولاد از توقف طرح سقف قراردادها در لیگ برتر خبر داد و افزود: این طرح در حال تصویب بود اما چون فرصتی تا شروع بازی‌ها نبود و خیلی از تیم‌ها ۷۰ درصد بازیکنانشان را گرفته بودند، این عقب نشینی صورت گرفت و این اقدام انجام نشد.

 

گرشاسبی در خصوص احتمال جذب اشکان دژاگه یادآور شد: یکی، دو بازیکن مورد نیاز جواد نکونام بود. یکی از آنها هم سال قبل با ما بود. ایشان خارج از کشور است و بعد از اینکه توافقات انجام شد، یکباره غیب شد و نتوانستیم پیدا کنیم. {منظور گرشاسبی آیاندا پاتوسی است} برای ترمیم آن پست، با دژاگه صحبت‌هایی شده است که امروز مشخص می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سئوال که منظورش کدام بازیکن است؟ یادآور شد: یکی از بازیکنان که با او توافق کرده بودیم، چند روزی است نتوانستیم او پیدا کنیم. این بازیکن خارجی است و دو، سه سالی است با ما بوده.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد که با شبکه دو سیما گفتگو می‌کرد، بازگشت آرش رضاوند به فولاد را منتفی دانست و گفت: جلسه‌ای داشتیم. آقای آجورلو مدیرعامل استقلال اعلام کرد سرمربی جدید استقلال به رضاوند نیاز دارد و بحث خاصی صورت نگرفت.

 

گرشاسبی همچنین نارضایتی کادر فنی فولاد از اردوی ترکیه را رد کرد و گفت: کاملاً کذب و شایعه است. نمی دانم این اخبار از کجا می‌آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------