عادات غذایی مرموز ویکتوریا بکام فاش شد/ چرا همسر بکام خوش هیکل است؟



 ویکتوریا بکام ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

خبرورزشی نوشت: ریو فردیناند در مصاحبه‌ای که با برنامه رادیویی استرالیا داشت گفت که ویکتوریا تقریباً هیچ چیز نمی‌خورد.

 

ریو فردیناند، بازیکن پیشین منچستریوتایتد و تیم ملی انگلیس در مورد دوستی خود با دیوید و ویکتوریا بکام حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

 

در خلال مصاحبه اخیر فردیناند با برنامه رادیویی استرالیایی «کایلی و جکی»، مجری برنامه «جکی هندرسون» به علاقه خود به رژیم غذایی ویکتوریا اعتراف کرد. ظاهرا این طراح مد به شدت روی رژیم غذایی خود حساس است و جکی سراپا اشتیاق بود تا در مورد رژیم خاص او بیشتر بداند. اما هنگامی که از ریو در مورد عادات غذایی ویکتوریا پرسیدند، او اعتراف کرد که به یاد نمی‌آورد که ویکتوریا را در حال خوردن چیزی خاص دیده باشد.

 

فردیناند با تاکید بر این نکته که ویکتوریا آدم خوبی است گفت: «صادقانه بگویم واقعاً به یاد نمی‌آورم که او چیزی خورده باشد. تا حالا ندیدم او چیزی بخورد.»

 

رژیم غذایی ویکتوریا سالهاست که بحث‌برانگیز بوده است

رژیم غذایی ویکتوریا اخیراً موضوع داغی بوده، به خصوص از زمانی که همسرش دیوید فاش کرد که او فقط ماهی و سبزیجات کبابی می‌خورد. ویکتوریا بکام که ۴ فرزند از دیوید دارد، در مورد عشق خود به چربی‌های سالم مانند ماهی، آووکادو و آجیل صحبت کرده است.

 

اوایل امسال، دیوید در طی یک مصاحبه درباره عادات غذایی همسرش صحبت کرد: «از زمانی که او را ملاقات کردم، او فقط ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز می‌خورد. و به ندرت از رژیم خاصش منحرف می‌شود.»

 

ظاهراً حتی زمانی که ویکتوریا دخترشان هارپر را باردار بود یک سالاد ماهی قزل‌آلای دودی ساده بدون گریپ فروت، آووکادو، پیاز قرمز یا لیمو خواست و گوردون رمزی سرآشپز مشهور از این خواسته متعجب شد و از انجام تغییرات در منوی رستوران خودداری کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------