قائدی چهارمین خرید خارجی مجیدی/ کریم انصاری فرد در پرسپولیس؟



  قائدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رسانه اماراتی از هویت چهارمین خرید خارجی مجیدی در اتحاد کلباء رونمایی کرد.

 به گزارش فارس، اتحاد کلباء این روزها تحت هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در حال تجدیدقوا برای فصل جدید لیگ امارات است.

 

مجیدی امروز از سومین خرید خارجی اش در امارات رونمایی کرد. ایگور روسی مدافع برزیلی به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد.

 

در همین رابطه سایت «اسپورت» امارات با معرفی ۳ خرید خارجی مجیدی برای اتحاد کلباء از چهارمین خرید سرمربی سابق استقلال در چند روز آینده خبر داد.

 

طبق گزارش این رسانه اماراتی مهدی قائدی ستاره ایرانی شباب الاهلی دبی چهارمین خرید خارجی تابستانی فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء خواهد شد.

 

۳ خرید خارجی مجیدی تا الان عبارتند از: روسی(برزیل)، بیسا(ایتالیا) و کیچ(اسلواکی) هستند. اتحاد کلباء امروز به اتریش رفت تا اردوی تدارکاتی اش پیش از فصل خود در این کشور اروپایی برپا کند.

  قائدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

***

 

انصاریفرد - پرسپولیس سوژه رسانه‌های یونان شد

بحث پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کریم انصاریفرد مهاجم تیم آاک به سوژه رسانه‌های یونان تبدیل شده است.

 

  قائدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش مهر، کریم انصاریفرد مهاجم تیم ملی ایران باوجود اینکه یک فصل دیگر با تیم آاک یونان قرارداد دارد اما در حال حاضر در لیست مازاد این تیم است. انصاریفرد به دلیل داشتن همسر یونانی قصد دارد به فوتبالش در این کشور ادامه بدهد و به تیم دیگری برود. باوجود این تاکنون انتقالش به یک باشگاه دیگر عملی نشده است.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس مجدداً سراغ این مهاجم رفته و قصد دارد خلا خط حمله خود را با کاپیتان تیم ملی ایران پر کند؛ اما همانطور که گفته شد انصاریفرد فعلاً قصد ندارد به ایران بازگردد.

 

انتشار خبر پیشنهاد پرسپولیس به انصاریفرد در ایران، بازتاب زیادی در رسانه‌های یونانی هم داشته است.

 

سایت in نوشت: «گفته می‌شود پرسپولیس به طور جدی کریم انصاری فرد را مد نظر دارد اما او برنامه‌های دیگری دارد و نمی‌خواهد به کشورش بازگردد.»

 

سایت gazzetta نوشت: «گزارش ها از ایران حاکی از آن است که پرسپولیس تلاش‌های تازه ای برای کریم انصاری فرد انجام می‌دهد، اما مهاجم آاک تاکنون به درخواست‌های این باشگاه توجهی نکرده است.»

 

همچنین در بخشی از گزارش fosonline با اشاره به این موضوع آمده است: «تلاش پرسپولیس برای جذب انصاری فرد از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است اما این بازیکن تا این لحظه پاسخگوی تماس‌های افراد تیم نیست. گفته می‌شود انصاری فرد تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد و فعلاً می‌خواهد به کارش در اروپا و در تیم دیگری در یونان ادامه دهد.»

 

  قائدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------