آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دو گزینه پرتغالی جانشینی رنار در عربستان



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
از فرناندو سانتوس و ژرژ ژسوس به عنوان دو گزینه مدیران فدراسیون عربستان برای جانشینی رنار یاد می‌شود.

به گزارش  ورزش سه ، دیدار برابر بولیوی آخرین حضور هروه رنار فرانسوی در راس کادر فنی عربستان بود. هروه رنار از سال 2019 و بعد از جام ملت‌های آسیا هدایت عربستان را برعهده گرفت و در مقدماتی جام جهانی با کسب نتایج درخشان، این تیم را به جام جهانی برد. اما اوج کار این مربی در دیدار افتتاحیه جام جهانی بود که موفق شد قهرمان آینده این مسابقات را با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارد.

 

حالا مهم‌ترین دغدغه مدیران عربستان ادامه راه هروه رنار در مسیری درست است و آنها که به تازگی خبر پذیرش استعفای این مربی را رسمی کرده‌اند، با ژرژ ژسوس و فرناندو سانتوس برای پر کردن جای او وارد مذاکره شده‌اند.

 

فرناندو سانتوس که نامی شناخته شده‌تر برای علاقمندان به فوتبال در ایران به شمار می‌رود، طی سال‌های اخیر در تیم ملی پرتغال حضور داشته و موفق به کسب قهرمانی یورو 2016 هم شده است، اما حذف مقابل مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی سبب شد مدیران فدراسیون پرتغال تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرند.

 

دیگر مربی مورد نظر عربستانی‌ها هم ژرژ ژسوس است که با کسب نتایج درخشان در بنفیکا به اهالی فوتبال شناسانده شد. او که در الهلال هم کار کرده رقیب سانتوس برای جایگزینی رنار به شمار می‌رود و باید  دید درنهایت تصمیم نهایی مدیران فدراسیون عربستان کدامیک از این دو مربی باتجربه پرتغالی خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------