ستایش سرمربی پاری سن ژرمن از نیمار و مسی/ نیمار: مسی همچنان مسی است



  پاری سن ژرمن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی در سوپر جام فرانسه به ستایش از لیونل مسی و نیمار پرداخت. 

  به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، درخشش مسی و نیمار باعث شد تا پاری سن ژرمن نخستین جام خود را با کریستف گالتیه سرمربی جدید خود به دست آورد. تیم پاریسی که در سوپر جام فرانسه به مصاف نانت رفت با ارائه یک بازی بسیار خوب و روان توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

نیمار و مسی شب درخشانی را در غیاب ام باپه پشت سرگذاشتند. نیمار ستاره میدان بود و توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد، این درحالی است که مسی هم گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

 

گالتیه در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از مسی و نیمار پرداخت. سرمربی پاری سن ژرمن گفت: من بسیار خوشحال هستم و از عملکرد تیم کاملا راضی هستم. با شایستگی توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم  و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 

سرمربی ۵۵ ساله پاری سن ژرمن درباره درخشش نیمار و مسی در این بازی گفت: این پیروزی برای ما مهم بود و مسی و نیمار هماهنگی بالایی داشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. مسی و نیمار در کنار سارابیا شب درخشانی را تجربه کردند و باید بگویم که از عملکرد خوب این سه بازیکن شگفت زده نشدم چرا که انتظار این بازی خوب را از آنها داشتم.

 

به این ترتیب سرمربی جدید پاری سن ژرمن کار خود را با این تیم با کسب جام آغاز کرد البته ماموریت بزرگ و اصلی او قهرمان کردن تیم در لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید که آیا او می‌تواند این ماموریت را برآورده کند یا اینکه مانند دیگر مربیان بزرگ ناکام خواهد بود و در نهایت از کار برکنار خواهد شد.

 

توماس توخل بهترین عملکرد را از این حیث داشته است، چرا که توانست پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند اما بعد از شکست برابر بایرن مونیخ از کار برکنار شد و راهی چلسی شد.

 

نیمار: مسی همچنان مسی است

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن براین باور است که مسی مثل سابق آماده و سرحال است و می تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود.

 

  پاری سن ژرمن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

نیمار بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. باید به همه تیم تبریک گفت. پیروزی در  این بازی باعث می‌شد که ما یک جام به دست آوریم و به همین خاطر نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتیم. به آنچه که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم. با شایستگی به قهرمانی در سوپر جام دست پیدا کردیم و امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

 

او درباره عملکرد مسی بعد از یک فصل نه چندان خوب با پاری سن ژرمن گفت: فصل بد مسی؟ من چنین چیزی را باور نمی‌کنم. مردم زیاد حرف می‌زنند. بعضی می‌گویند که مسی فصل خوبی را پشت سرنگذاشت اما من چنین چیزی را قبول ندارم. مسی همچنان مسی است و می‌تواند در هر بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. من در کنار مسی هستم و هر روز او را می بینیم و عملکردش را زیر نظر دارم. مسی، مسی است و همواره هم مسی باقی خواهد ماند؛ بازیکنی که همواره نتایج را تغییر می دهد و سرنوشت ساز ظاهر می شود.

 

این مهاجم برزیلی در پایان گفت: امیدوارم که در بازی های بعدی هم این‌گونه مقتدرانه ظاهر شویم و فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم. اگر حال نیمار، مسی و ام باپه خوب باشد حال پاری سن ژرمن هم خوب خواهد بود (باخنده).

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------