چرا هیچ چیز استقلال شبیه تیم قهرمان نیست؟



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 «چرا هیچ چیز استقلال به تیم قهرمان شبیه نیست؟» این اصولی‌ترین سؤالی است که این روزها باید از مسئولان استقلال پرسید. چه عاملی باعث می‌شود بعد از هر قهرمانی (با هر مربی که اتفاق می‌افتد) تیم از هم می‌پاشد و هوادار سردرگم از موج اخباری که اکثر هم کذایی است دنبال منجی می‌گردد که تیمش را تحویل بگیرد.

 

چنین فضایی ذهن هر مخاطب را به خود مشغول می‌کند و از خود می‌پرسد کجای کار می‌لنگد که هر بار بعد از قهرمانی سرمربی تیم حاضر نمی‌شود یک روز آب خوش از گلوی هوادار پایین برود و حداقل چند صباحی پز قهرمانی را به تیم رقیب بدهد! اما هر بار هم پاسخ درستی برای سؤالش پیدا نمی‌کند. این روزها استقلال شبیه هر چیزی است غیر از یک تیم قهرمان و چون مسئولان این باشگاه سیاست سکوت اختیار کرده‌اند هیچ کس نمی‌داند عاقبت کار چه می‌شود. اما در تازه‌ترین خبر که باعث بهت شده و یک بار دیگر روزگار آشفته استقلال را در ذهن تداعی می‌کند این است که استقلالی‌ها هنوز پاداش نگرفته‌اند.

 

برخی از مربیان، کادر پزشکی، ماساژورها، کادر تدارکات و تعدادی از بازیکنان استقلال از عدم پرداخت پاداش قهرمانی گلایه‌مند هستند. پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، تصور می‌شد آبی‌ها روزهای آرامی را سپری کنند اما جدایی فرهاد مجیدی به یکباره همه چیز را تغییر داد و اکنون انتخاب سرمربی جدید، یک بار دیگر به مأموریت اصلی مدیران استقلال تبدیل شده تا آنها باز هم وارد چرخه تکراری سال‌های اخیر شوند.

 

در حالی که مدیران باشگاه تمام تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید قرار داده‌اند، مشکلات دیگری نیز برای آبی‌ها به وجود آمده است. قرارداد چند بازیکن تیم به پایان رسیده و هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد آنها آغاز نشده است. وضعیت گابریل پین نیز برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این مربی ایتالیایی اکنون قراردادی با استقلال ندارد. جدا از این مسائل، بحث عدم پرداخت پاداش قهرمانی برای اعضای تیم سبب دلخوری آنها شده است. گویا باشگاه استقلال برای قهرمانی، پاداشی برای سایر اعضای مجموعه در نظر نگرفته است.

 

پیش از جدایی مجیدی از جمع آبی‌ها، اعضای تیم استقلال از او درخواست کردند  در این زمینه با مدیران باشگاه صحبت کند اما جدایی مجیدی نیز باعث شد تا دست استقلالی‌ها از دریافت پاداش کوتاه بماند. ظاهراً باشگاه استقلال اعلام کرده است که در قرارداد بازیکنان بند پاداش وجود دارد اما این مسأله شامل سایر اعضای تیم نمی‌شود و همین باعث دلخوری‌هایی شده است. سایر اعضای تیم استقلال امیدوار بودند که در زمان برپایی جشن قهرمانی در برج میلاد پاداش‌های خود را دریافت کنند که برگزاری این جشن نیز لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

 

نارضایتی برخی از اعضای تیم استقلال سبب شده تا آنها بابت عدم پرداخت پاداش که جزیی از قراردادشان بوده گلایه خود را نزد مدیران باشگاه ببرند. گفته می‌شود پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اعضای تیم تنها یک شاخه گل و انگشتر عقیق از مدیرعامل تیم دریافت کردند و هنوز خبری از پاداش نقدی نیست. بهتر نیست در چنین شرایطی یکی از مسئولان پاسخ درستی برای هوادار سرگردان داشته باشد؟!

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------