مرگ تلخ بوکسور همدانی در اردوی تیم ملی/ مدیرکل ورزش و جوانان: فدراسیون بوکس مسئول این حادثه است



 بوکسور همدانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
محمد امین روستایی بوکسور ملی پوش استان همدان در حین برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در سنندج درگذشت؛ وی پس از پایان تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از دو روز بستری در بیمارستان و عمل جراحی شب گذشته فوت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از دو روز بستری در بیمارستان و عمل جراحی شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

علی حقیقی در رابطه با این اتفاق تلخ، اظهار کرد: شامگاه دوشنبه بعد از اطلاع از این اتفاق تلخ بلافاصله به همراه جمعی از همکاران در بیمارستان کوثر سنندج حضور پیدا کردیم و پیگیر موضوع شدیم.

 

وی افزود: در همان لحظات ابتدایی مشخص شد که این بوکسور ملی پوش متاسفانه دچار ضایعه مغزی شده است و باید سریعاً تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: پس از اطلاع از این موضوع و در اولین فرصت با پیگیری استاندار و معاون سیاسی و انتظامی استاندار و معاونین وزیر ورزش و جوانان این بوکسور جوان استان تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه پس از گذشت دو روز از این حادثه شامگاه دیشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

حقیقی با بیان این‌که مسئولیت این حادثه ناگوار و تلخ برعهده فدراسیون بوکس است، عنوان کرد: با توجه به آن‌که این اردو زیر نظر مستقیم فدراسیون بوکس و به میزبانی سنندج برگزار می شد مسئولیت هرگونه‌ حادثه و اتفاقی بر عهده متولی اردو و فدراسیون بوکس بوده است.

 

وی در پایان گفت: این ضایعه بسیار تلخ و ناگوار بود که جا دارد این مصیبت را به خانواده محترم این ورزشکار ملی پوش، جامعه ورزش و جوانان استان و خانواده بزرگ بوکس کشور و استان تسلیت و تعزیت عرض کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------