بازتاب صحبت‌های موسوی در رسانه‌های بین‌المللی



 موسوی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
صحبت‌های تند سید محمد موسوی باعث شد رسانه‌های مطرح بین‌المللی والیبال به این موضوع بپردازند. 

 سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پنج شنبه با انتقادی تند از حضور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف داد. پس از اعتراض ستاره والیبال ایران به شرایط تیم ملی و جوایز داده شده، صحبت‌های این بازیکن در رسانه‌های مطرح ایتالیایی و لهستانی بازتاب گسترده‌ای داشت.

 

اسپورت لهستان در گزارشی به صحبت‌های موسوی پرداخت و نوشت: "تصمیم موسوی نه تنها برای هواداران، بلکه برای اعضای کادرفنی نیز تکان دهنده بود و این موضوع در رسانه‌های ایران مشخص است. بازیکن ایرانی ابتدا کاپیتانی تیم را دریافت کرد و پس از چند ساعت از حضور در اردو، از دو تورنمنت پیش رو انصراف داد. این والیبالیست با تصمیم خود به جو تیم و جوایز کم لیگ ملت‌ها که به والیبالیست‌های ایران رسید، اعتراض کرد. می‌توان گفت بازگشت او به مسابقات جهانی با توجه به تجربه این والیبالیست برای کل تیم ارزشمند بود که این اتفاق نیفتاد. "

 

همچنین سایت والیبالی ایتالیا به موضوع جدا شدن موسوی از تیم ملی والیبال ایران پرداخت و نوشت: "طوفان در ایران؛ سید محمد موسوی از تیم ملی جدا شد. سید محمد موسوی از شرایط نامناسب داخلی تیم گله کرد و اعلام داشت که تجهیزات پزشکی قدیمی هستند و به جوایز داده شده از سوی فدراسیون والیبال اعتراض کرد. "

 

  ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------