کمیته وضعیت تکلیف مطهری را با استقلال مشخص می‌کند / یزدانی در لیست استقلال حضور ندارد



قرارداد استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: به دلیل عدم توافق در فسخ قرارداد استقلال با مطهری این پرونده به کمیته وضعیت ارسال خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، محمدرضا کسرایی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگویی در رابطه با وضعیت ارسلان مطهری گفت: دیشب در آخرین دقایق نقل و انتقالات باشگاه استقلال از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای برای سازمان لیگ ارسال کردند مبنی بر درخواست خارج شدن نام ارسلان مطهری از لیست بازیکنان، ولی چون توافقی با بازیکن انجام نشده این پرونده به کمیته وضعیت ارسال شد.

 

وی افزود: مطالبی که باشگاه در نامه ارسالی اعلام کرده بود که نمیشد صد در صد روش اعلام نظر کرد و قطعا نیازمند کمک و نظر دوستان بودیم. و نکاتی که اعلام کرده بودند برای ما روشن نبود و نیازمند استعلام از کمیته وضعیت و تنظیم مقررات سازمان لیگ بود و طبق ماده ۲۹ زمانی که سکوتی در پرونده وجود دارد ما می‌توانیم از این دوستان کمک بگیریم و به همین دلیل اعلام نظر نهایی بستگی به نظرات این دوستان خواهد داشت.

 

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در رابطه با قرارداد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند با استقلال اظهار داشت: این بازیکن نامه معافیت دارد ولی نام سیاوش یزدانی در لیست استقلال نیست و رد نشده اما مدارک را به ما داده‌اند. مرادمند با توجه به اینکه ۲ ماه از خدمت سربازیش باقی مانده بود و مجوزی که از مراجع ذیصلاح داشت می‌توانست قرارداد امضا کند و مانعی در این رابطه نداشت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------