آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

قرارداد سرلک نهایی شده، با بقیه مشغول مذاکره‌ایم



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بعد از تمدید قرارداد مهدی ترابی به‌تدریج با بقیه نفرات نیز وارد مذاکره شدیم. تا اینجای کار قرارداد میلاد سرلک نهایی شده است. با بقیه نفرات مشغول مذاکرات هستیم و نتیجه‌اش به‌زودی مشخص خواهد شد. 

  پرسپولیس این روزها در نقل‌وانتقالات تابستانی بسیار فعال نشان داده است. تیمی که بعد از کسب 5  عنوان قهرمانی پیاپی لیگ این فصل شانس کسب ششمین قهرمانی را از دست داد و به کسب عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد، حالا می‌خواهد در فصل یارگیری با پوشش دادن ضعف‌های خود شروعی تازه در فوتبال ایران داشته باشد.

 

این تیم تا امروز با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق نهایی رسیده و گفته می‌شود مشغول مذاکره با چهره‌هایی همچون سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، سعید صادقی و چند بازیکن دیگر هستند و ظاهرا باید منتظر اخبار تازه‌ای در زمینه یارگیری از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس باشیم. این اتفاقات بهانه‌ای بود که سراغ محمد محمدی، سنگربان اسبق تیم‌های پرسپولیس، استقلال، استیل آذین، پیکان، داماش گیلان و تیم اورنج کانتی ایالات‌متحده و معاون ورزشی فعلی باشگاه پرسپولیس برویم و از او در مورد این نقل‌وانتقالات سوال کنیم.

 

 خبرهای تازه‌ای در راه است

از محمدی در مورد اخبار نقل‌وانتقالات سوال کردیم. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به «فرهیختگان» گفت: «تا امروز مذاکرات جدی و فشرده‌ای را با نفرات موردنظر کادر فنی داشته‌ایم و درحال‌حاضر قرارداد بیرانوند و پورعلی‌گنجی به امضا رسیده است. مذاکرات با سایر نفرات موردنظر یحیی گل‌محمدی درحال انجام است. می‌دانم اخبار زیادی در مورد گزینه‌ها منتشر شده اما اجازه بدهید نامی از گزینه‌ها نبرم. به‌محض قطعی شدن توافق در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. فقط باید به هواداران پرسپولیس بگوییم ان‌شاءالله اخبار خوبی طی روزهای آینده به اطلاع آنها خواهیم رساند.»

 

 حساسیت هواداران را درک می‌کنیم

هواداران پرسپولیس نسبت به جذب برخی بازیکنان مانند میلاد زکی‌پور حساسیت نشان داده‌اند و حتی برخی پیشکسوتان هم موضع‌گیری کرده‌اند. معاون باشگاه درباره این واکنش‌ها و اینکه چقدر مذاکرات با این بازیکن پیشین استقلال جدی شده می‌گوید: «فعلا در این مورد نمی‌توان اظهارنظر خاصی کرد، چون هنوز هیچ‌چیز در این ارتباط قطعی نشده است. ما حساسیت هواداران پرسپولیس را درک می‌کنیم اما با وجود برخی مسائل باید به‌دنبال رفع نیازهایی باشیم که کادر فنی درخواست کرده‌اند. یحیی گل‌محمدی نفراتی را برای جذب شدن به باشگاه اعلام کرده‌اند و باشگاه هم موظف است که این نیازها را طبق خواسته کادر فنی برطرف کند.»

 

 لیست خروجی نداریم

محمدی به اخبار منتشره درباره لیست بازیکنان خروجی پرسپولیس اشاره می‌کند و می‌گوید: «تاکنون کادر فنی هیچ‌لیستی را مبنی بر خروج نام بازیکنان از لیست نفرات تیم به باشگاه ارائه نکرده است. کادر فنی فقط از باشگاه خواسته زمینه حضور برخی بازیکنان موردنظرشان را فراهم کنیم و ما هم به‌دنبال انجام این کار هستیم. باید بگوییم لیست‌های منتشرشده اصلا صحت ندارد و تمرکز مجموعه روی جذب نفرات جدید است.»

 

پول داریم و نمی‌توانیم به پول دست بزنیم

به معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوییم آیا منابع مالی لازم برای جذب بازیکنان را در اختیار دارید که پاسخ جالبی به این پرسش می‌دهد. محمدی به «فرهیختگان» می‌گوید: «ظاهرا امسال وضع مالی باشگاه پرسپولیس خوب است اما درحقیقت پولداری هستیم که نمی‌توانیم به پول‌مان دست بزنیم. قرار بود با ورود پرسپولیس به بازار سهام شرایط مالی باشگاه هم خوب شود حتی عنوان شد که پول زیادی هم به‌حساب باشگاه آمده اما تا وقتی نتوانیم به این پول‌ها دست بزنیم طبیعتا همچنان مشکلات مالی هم وجود دارد. البته کادر مدیریت باشگاه درتلاش است تا مشکلات مالی را برطرف کند تا ان‌شاءالله به‌مرور زمان این مشکل هم کامل رفع شود.»

 

 چرا پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز نشد؟

محمدی در پاسخ به این سوال که باشگاه چه زمانی برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی اقدام می‌کند، تاکید کرد: «باشگاه هیچ‌مشکلی برای پرداخت طلب آنتونی استوکس ندارد و منابع مالی آن تامین شده است. اما با توجه به اینکه هزینه‌های جاری باشگاه در زمان نقل‌وانتقالات زیاد است، ترجیح دادیم اول این کار را به پایان برسانیم بعد برای باز کردن پنجره اقدام کنیم. مطمئنا در زمان ثبت قراردادها پنجره نقل‌وانتقالاتی هم باز خواهد شد و طلب استوکس هم پرداخت می‌شود.»

 

وی در ادامه می‌گوید: «به‌عنوان یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس می‌گویم ما نباید پاسخگوی بروز چنین وضعیتی باشیم. آنهایی که با هیجان از عقد قرارداد با استوکس می‌گفتند باید امروز هم پاسخگوی چنین وضعیتی باشند و بگویند چرا ما باید به بازیکنی که بازی نکرده پول بدهیم و چرا پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه به این راحتی بسته می‌شود. البته مسئولان باشگاه پیگیر حل مشکل هستند اما دوستان ما نیز باید پاسخگوی این شرایط باشند. شرایطی که باشگاه در آن گیر افتاده واقعا شرایط سختی است.»

 

 سرلک قراردادش نهایی شده است

محمدی در مورد قرارداد بازیکنانی که هنوز تمدید نکرده‌اند به «فرهیختگان» گفت: «بعد از تمدید قرارداد مهدی ترابی به‌تدریج با بقیه نفرات نیز وارد مذاکره شدیم. تا اینجای کار قرارداد میلاد سرلک نهایی شده است. با بقیه نفرات مشغول مذاکرات هستیم و نتیجه‌اش به‌زودی مشخص خواهد شد. البته با توجه به تعطیلی لیگ بازیکنان هم به‌همراه خانواده به مسافرت رفته‌اند و همین مساله باعث شده روند مذاکرات با کمی تاخیر پیش برود. اما به‌زودی نتیجه مذاکرات مشخص خواهد شد. ضمن اینکه به‌زودی با یحیی گل‌محمدی نشستی خواهیم داشت تا در مورد تمدید بازیکنان و سایر نفرات تیم با ایشان صحبت کنیم.»

 

 شأن سیدجلال حفظ می‌شود

در پایان این گفت‌وگو از معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد همکاری یا عدم همکاری باشگاه و تیم با سیدجلال حسینی، کاپیتان صاحب‌نام سرخ‌ها سوال کردیم. محمدی در پاسخ گفت: «ایشان سرمایه باشگاه پرسپولیس است و این سرمایه را از دست نخواهیم داد. در مورد ادامه یا عدم ادامه همکاری با ایشان همه‌چیز به خود سید جلال و یحیی گل‌محمدی بستگی دارد. قرار است سرمربی تیم خودش این مساله را مدیریت کند. باشگاه هم در این زمینه تابع نظرات گل‌محمدی و حسینی خواهد بود.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------