مهدی تاج: مشکلاتی مثل حق پخش، ورود بانوان و تعلیق باید حل شود/ نبی: در رابطه با کی روش هیات رئیسه تصمیم خواهد گرفت



 فدراسیون فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در رابطه با کارلوس کی روش صحبتی ندارم و این موضوع در هیات رئیسه مطرح و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب 51 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

 

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برنامه هایمان را اعلام کردیم و برای اعضا مجمع ارسال کردیم. در رسانه ها نیز اعلام شده است. در هر صورت آنچه که مهم است، تعامل و رفاه در فوتبال کشورمان است. وقتی تعامل و رفاه در فوتبال باشد انشالله تحول در کنارش خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از کی روش شده است، در مورد کادر فنی بگویید،گفت: من در رابطه بان این موضوع صحبتی ندارم و برای احترام به شما اصحاب رسانه پیش شما آمدم. هر مطالبی که باشد، چون فدراسیون، فدراسیونی پاسخگو باید باشد بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل در هیات رئیسه مطرح و پس از آن اطلاع رسانی خواهد شد. بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل می رود و در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح می شود و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی در واکنش به این سوال که آیا آقای تاج در مورد تصمیم خود در رابطه با انتخاب کی روش پایبند است؟ خاطرنشان کرد: تاج در آن برنامه ای که حضور پیدا کرد، یک توضیحی در مورد موفقیت های سال 2014 و 2018 مطرح کرد و احتمالا برداشت هایی شده است،‌ اما به هر صورت آنچه که بابت مدیریت کلان کشور است، در هیات رئیسه آورده می شود.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که یک بحثی مطرح است، مبنی بر اینکه اگر قرار است تغییر و تحولاتی اتفاق رخ دهد و اسکوچیچ بماند یا ... موضوع زودتر مشخص شود، شما با کی روش و اسکوچیچ کار کرده‌اید، چه زمانی قرار است تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص شود، گفت: من فکر می کنم در دستور کار هیات رئیسه قرار بگیرد و زمان آن خدمت شما اعلام شود.

 

نبی در پاسخ به این سوال که شب گذشته گویا اتفاقاتی رخ داده و کامرانی فر ناراحت شده است، آیا او استعفا داده است، گفت: من اطلاع ندارم. من هیچ استعفایی را نشنیده‌‌ام. کامرانی فر به عنوان دبیرکل زحمات زیادی را کشیده‌اند. من از زمانی که او داور بوده وی را میشناسم. او انسان سالم و صادقی است. در هر صورت این جایگاه با توجه به اینکه جایگاه مهمی است، حضور او مقتنم است تا ببینیم خود او نظرش چه است!

 

واکنش تاج به ابهامات قضایی خودش، طلب ویلموتس، استعفای شمسایی، ‌VAR ‌و ...

رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید انتخابات خوبی در مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا، مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره انتخاب خود به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و به مجمع آمدند تشکر می‌کنم. نمی‌خواهم درباره اتفاقات قبل از رای‌گیری صحبت کنم چون به سمت گله‌مندی می‌رود و افکار عمومی می‌گوید یک دعوای جدید رخ داده است. من می‌خواهم این ۲ سال را به سمت یک تیم ملی مقتدر برویم و بحث اساس‌نامه، بحث حق پخش و بحث تعلیق فدراسیون فوتبال در بخش مجوز حرفه‌ای را پیش ببریم. این کارها باید انجام شوند.

 

او همچنین گفت: بخشی از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها انجام شده و باید پیش برویم. از اعضای مجمع تشکر می‌کنم. شب گذشته دیدید که انتخابات لغو شد و دوباره سر جایش آمد و تعدادی آمدند و رفتند. در مجموع انتخابات خوبی بود و از تمام کسانی که برای انتخابات زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط خوبی را برای فوتبال رقم بزنیم.

 

تاج درباره حمایت‌های میرشاد ماجدی از او گفت: محبت ایشان است و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. ما با هیچ‌کس اختلاف نداریم. من با اعضای هیات رئیسه کار کرده‌ام و برخی از آنها را خودم منصوب کرده‌ام. دوره اختلاف نیست و اگر فدراسیون فوتبال و نهادهای حاکم، دست به دست هم بدهیم شاید بتوانیم به درستی پیش برویم چون از امثال کره‌جنوبی و ژاپن عقب هستیم.

 

او درباره شایعات بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران و مخالفت میرشاد ماجدی با این مساله گفت: من صحبتی در این رابطه ندارم.

 

تاج ادامه داد: تمایل من این است که همه به هم کمک کنیم و به سمت تعامل و تفاهم و برنامه‌ریزی برویم. برداشت من از AFC و رقبا به این شکل است. برخی از دوستان شاید اطلاعات من را نداشته باشند. ما اگر همین الان متحد شویم، چند هیچ از امثال کره و ژاپن عقب هستیم. ما باید از این کشورها جلو بزنیم. بحث صدور مجوز حرفه‌ای بسیار مهم است. ۲ سال است که سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند و این برای ما خوب نیست به خصوص وقتی که مجوز حرفه‌ای ما را گرفته‌اند یعنی دیگران باید ما را ممیزی کنند.

 

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ۵ ستاره تکرار می‌شود؟ گفت: امیدوار هستیم این اتفاق رقم بخورد. این مساله برای گذشته است و باید تلاش کنیم که فوتسال و فوتبال ساحلی خود را هم ارتقا دهیم. زمانی ما در رتبه دوم جهان فوتبال ساحلی بودیم و فوتسال هم به این شکل بود و باید تلاش کنیم تا این دو رشته را هم ارتقا دهیم. بحث اساس‌نامه هم همچنان وجود دارد.

 

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی ابهامات قضایی نسبت به وی وجود دارد؟ گفت: من چیزی نمی‌دانم.

 

تاج درباره حضور VAR در فوتبال ایران گفت: این سیستم، موضوع مهمی است. ما ۹ داور "الیت" داشتیم که تماما حذف شدند و یک آقای فغانی برای ما باقی مانده است و می‌تواند در مسابقات بدون کمک داور شرکت کند.

 

رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره نحوه پرداخت طلب ویلموتس گفت: آن را هم پرداخت می‌کنیم.

 

او افزود: گله‌ای از گذشته و رفتارهای انجام شده ندارم. ما باید دست به دست هم بدهیم و گذشته را فراموش کنیم و به سمت یک اتفاق خوب برای فوتبالمان برویم.

 

تاج درباره انتشار خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال و دلایل حواشی پیش آمده گفت: از کسانی که دو هفته است این اتفاقات را رقم می‌زنند سوال کنید. من چیزی نمی‌دانم و مجری این کار نبودم.

 

رئیس جدید فدراسیون فوتبال درباره استعفای وحید شمسایی از سرمربی‌گری فدراسیون فوتبال هم گفت: چیزی نمی‌دانم.

 

تاج درباره شایعاتی در خصوص اینکه گفته می‌شد فشارهای بیرونی برای جلوگیری از حضور او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: چیزی نمی‌دانم.

 

او درباره تعامل و همکاری خود با مجلس شورای اسلامی هم گفت: مجلس آدم‌های زیادی دارد و مکلف هستیم که با آن‌ها همکاری داشته باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------