تمدید قرارداد احمد نوراللهی با الاهلی / قائدی به خروج نزدیک شد



 احمد نوراللهی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
احمد نوراللهی، هافبک ملی پوش الاهلی دبی، قرارداد خود را به مدت دو سال با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش ورزش سه، احمد نوراللهی، هافبک شماره ۸ تیم ملی فوتبال ایران، به مدت دو سال آینده نیز به کار خود در باشگاه الاهلی امارات ادامه خواهد داد. نوراللهی قرارداد جدیدی با الاهلی امضا کرده که مدت آن دو سال است. به این ترتیب او اولین بازیکنی شد که بعد از استخدام ژاردیم، سرمربی مشهور پرتغالی، به ادامه همکاری خود با الاهلی صحه می گذارد.

 

چندی پیش این شایعه وجود داشت که نوراللهی دوباره به ایران برمی گردد تا در جمع پرسپولیسی ها به کار خود ادامه دهد اما الاهلی که یک سال توافق مشروط دیگر با نوراللهی داشت قرارداد او را تمدید کرد و یک سال دیگر هم روی آن گذاشت تا در دو فصل آینده نیز در خدمت این بازیکن ارزشمند ایرانی باشد.

 

احمد نور که سال گذشته فصل نسبتا موفقی را در جمع شوالیه ها گذراند با اتمام روزهای فیفا و استراحت به اردوی الاهلی بازخواهد گشت تا تمرینات خود را زیر نظر این مربی بزرگ پرتغالی آغاز کند؛ به ترتیب الاهلی قصد دارد مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ امارات در فصل جدید باشد.

 

همچنین همه رسانه های امارات به خروج مهدی قائدی از لیست شباب الاهلی و قرار گرفتن این بازیکن ایرانی در لیست فروش باشگاه دبی متفق القول هستند. این رسانه اماراتی نیز این اخبار را تایید کرد و اعلام کرد قائدی در تابستان به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

 

قائدی با قراردادی ۵ ساله به شباب الاهلی ملحق شد و اکنون باشگاه اماراتی قصد دارد این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------