سقف آرزو های شان چقدر کوتاه بود؛ برای پول و قدرت استقلال را رها کرده اند؟



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
استقلال با فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو فصل خوبی  را سپری کرده و بعد از سالها موفق به کسب جام قهرمانی شد. اتفاقی که شادی هواداران این باشگاه محبوب را سبب شد اما این خوشی هم مثل لحظات زودگذری که طی فصول قبل با مربیانی همچون شفر و استراماچونی داشتند گذرا بود.

به گزارش طرفداری، هنوز خنده  قهرمانی به طور کامل بر لب استقلالی ها نقش نبسته بود که مجیدی در پستی اینستاگرامی از آنها خداحافظی کرده و بعد ها معلوم شد او با مبلغی در حدود 42 میلیارد تومان قید دو سال باقی مانده از قرار داد سه ساله اش با استقلال را زده و راهی امارات و باشگاه الاتحاد کلبا‌ شده است.

 

آجورلو هم در حال و هوای هشتم شهریور و ریاست احتمالی بر فدراسیون فوتبال به سر برده و دیگر خبری از آن تلاش ها و انگیزه فصل قبل برای به موفقیت رساندن آبی ها نیست! گویی سقف آرزوهای این دو در استقلال به کوتاهی همین یک جام بود! جامی که مشابه آن و حتی به مراتب ارزنده تر از آن در تاریخ پرافتخار باشگاه فراوان یافت می شود.

 

استقلال امروز نه تنها سرمربی ندارد که مدیر عامل و سایر ارکان مدیریتی باشگاه هم هیچ علائم حیاتی از خود نشان نمی دهند. اگر در این ظاهرا مسوولین استقلال اندکی انگیزه و خواست برای حمایت از باشگاه وجود داشت یقینا پیگیر سهم استقلال از مجیدی می شدند! قرارداد او با استقلال سه ساله بوده و برای پیوستن به تیم اماراتی باید رضایت استقلال جلب شده باشد که سکوت عجیب حاکم بر این ماجرا نشان از امر دیگری دارد. مجیدی هم مثل مجید حسینی، الهیار صیادمنش، مهدی قایدی و … سرمایه باشگاه بوده که برای رسیدنش به امروز بهای زیادی پرداخت شده است. از منظر معنوی دست کم دو لیگ و سه جام حذفی آبی پوشان تحت هدایت مجیدی از دست رفته تا او به موقعیت امروزی برسد. چرا در این انتقال نباید حقوق مادی و معنوی استقلال تامین شود؟

 

از طرف دیگر مالک یک آژانس املاک در ترکیه همزمان با افتتاح شرکت خود برای استقلال جشن قهرمانی گرفته و از لوگو و برند آن کنار نام شرکت تازه تاسیس خود بهره می برد. شرکتی که کارش فروش املاک به شرط اخذ پاسپورت ترکیه ای بوده و سود سرشاری از این کار می برد. برای چنین مجموعه ای کسب مشروعیت از کنار نام بزرگ استقلال ارزشی فراتر از میلیون ها دلار دارد آیا ریال و سنتی بابت این تبلیغ به حساب باشگاه واریز شده است؟ جواب منفی است چون در باشگاه کسی نیست که حق و حقوق استقلال را مطالبه کند! گویی این روز ها در باشگاه قهرمان لیگ خاک مرده پاشیده اند!

 

در کشاکش فصل نقل و انتقالات و در شرایطی که بازیکنان تیم در سر درگمی به سر می برند و رقیب دیرینه مرتب ستاره های ایرانی و خارجی لیگ را به صف کرده و با آنها قرارداد امضا می کند از استقلال و استقلالی ها هیچ فعل و انفعال مثبتی را شاهد نیستیم. اینکه هیچ کس پاسخگو نیست،‌ نگران کننده ترین بخش ماجراست! این چنین سردرگمی و در بلاتکلیفی به سر بردن حق قهرمان و هوادارانش نیست! آقای آجورلو؛ اگر پروژه امسال شما هم مثل مجیدی و نکونام، استقلال نیست لطفا اعلام کنید تا هوادار حداقل تکلیف خود را بداند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------