آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تاج: به صعود از دور گروهی رقابت های جام جهانی فوتبال امیدوار هستیم/ ایران به مصاف نیکاراگوئه و تونس می‌رود



 فوتبال ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: هیچگونه تضمینی در این ورزش برای برد یا باخت وجود ندارد اما به صعود از دور گروهی رقابت های جام جهانی قطر امیدوار هستیم. 

 به گزارش  ایرنا مهدی تاج روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان اظهار کرد: ایران در آستانه این رویداد مهم فوتبالی در مرکز حواشی قرار گرفت اما میلیاردها نفر این رویداد را تماشا می‌کنند که امیدواریم از گروه خود صعود کنیم.

 

وی با بیان اینکه در بازی فوتبال هیچگونه تضمینی برای برد یا باخت وجود ندارد ادامه داد: همانطور که در دوره قبل رقابت های جام جهانی چهار امتیاز کسب کردیم و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران حاصل شد امسال نیز به کسب نتایج بهتر امیدوار هستیم.

 

وی افزود: فوتبال ساحلی و فوتسال ایران در بهترین رنگینک (رده بندی) آسیا قرار گرفته اند و جایگاه خوبی بین تیم های جهان دارند در حالیکه این رشته های ورزشی کم خرج و پر سود هستند باید بیش از گذشته به این حوزه توجه شود.

 

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: باید زمینه لازم برای ایجاد زمین فوتبال ساحلی در مناطق با استعداد و باظرفیت بالا را فراهم کرد که امیدواریم تا سال آینده با برنامه ریزی مدون اقدامات لازم در لرستان انجام شود.

 

تاج افزود: همچنین توسعه فوتبال بانوان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه از اهداف ضروری فدراسیون فوتبال می باشد اما پس از شیوع کرونا تعطیل شد و اکنون اقدامات لازم برای از سرگیری مسابقات در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک باشگاه ورزشی مناسب، تخریب یک زندان است بیان کرد: با این امر بسیاری از جوانان فعال خواهند بود و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد که در این راستا ۵۰ زمین چمن با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور احداث می‌شود.

 

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش جوانان استان و اعضای این مجمع در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

ولی الله خسروی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان بود که از ۲۵ رای اخذ شده موفق به کسب تمامی آرا شد و به مدت چهار سال ریاست هیات فوتبال استان را برعهده گرفت.

 

خسروی از ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ تاکنون ریاست هیات فوتبال لرستان را برعهده داشت و قبل از وی نیز حیدر بهاروند  عهده دار این سمت بود.

 

همچنین در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان ، مسعود شاهرخی به عنوان نایب رئیس فوتبال آقایان، مهستی ظفریان به عنوان نایب رییس فوتبال بانوان، منوچهر رئوفی به عنوان نماینده باشگاه ها و حامد صیاد منصور به عنوان نماینده هیات ها انتخاب شدند.

 

 نبی: تیم ملی فوتبال به مصاف نیکاراگوئه و تونس می‌رود

نایب رییس فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی کشورمان با نیکاراگوئه و تونس خبر داد.

 فوتبال ایران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: در پی آغاز روند آماده‌سازی ملی پوشان جهت حضوری مقتدرانه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، زمان آخرین بازی دوستانه این تیم با نیکاراگوئه مشخص شد.

 

وی گفت: تیم‌های ملی ایران و نیکاراگوئه در تاریخ ۱۹ آبان در تهران و از ساعت ۱۹.۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

 

محمدنبی عنوان کرد: ملی‌پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع جام‌جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار چهارشنبه ۲۵ آبان در دوحه قطر برگزار می‌شود.

 

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر در کشور قطر برگزار می‌شود. ایران در مرحله گروهی این دوره از مسابقات با تیم‌های انگلیس، ولز و امریکا همگروه است. نخستین بازی یوزهای ایرانی روز ۳۰ آبان برابر انگلیس برگزار خواهد شد. این بازی ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------