کی‌روش: وضعیت پیراهن تیم ملی قابل قبول است



  کی‌روش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وضعیت پیراهن تیم ملی قابل قبول است. 

به گزارش ایرنا، کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال در مورد میزان آمادگی ملی‌پوشان و شرایط اردو اظهار داشت: برای ما این یک روز کاری است. دیدار با نیکاراگوئه یک بازی تمرینی و جزئی از برنامه تمرینی ما خواهد بود. تعداد بازیکنان کمی در اردوی تهران داریم. بازیکنان جوانی در اردو هستند که آینده فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود. بازی با تونس و نیکاراگوئه بازی آماده سازی خواهد بود. 

 

وی افزود: ۱۰ بازیکن بزرگسال همراه ما هستند. مهم این است این ۱۰ بازیکن فرصت بازی داشته باشند و فردا بازی کنند.

 

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط پیراهن تیم ملی که با انتقاداتی همراه بود، گفت: شرایط قابل قبول است.

 

وی در خصوص نشستی که با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، افزود: ما همیشه ملاقات‌ها و جلساتی با ریاست فدراسیون فوتبال داریم. همچنین مهدی محمدنبی و مدیر تیم ملی به همه مسائل و جزئیات توجه می‌کنم. من پایبند به جزئیات هستم و تاکید دارم جزئیات به خوبی پیاده شود. همه مسائل را پیگیری می‌کنیم. لجستیک، تدارکات، پزشکی، آنالیز و همه موارد را مرور می‌کنیم. دیروز هم برونو مربی جدید تیم ملی هم کار را با من شروع کرد. او بازی‌های ما را پیگیر بوده و بررسی کرده است. همچنین مارکار هم تیم ملی آمریکا را آنالیز کرده و از بازیکنان ایران هم شناخت دارد. تا جایی که من می‌دانم همه مسائل به خوبی اجرا می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: تیم های ملی مختلف بازیکنانشان مشغول بازی هستند. برزیل بیشتر بازیکنانش خارج کشور بازی می‌کنند. قطر، عربستان داخل اردو هستند. همچنین ولز. شرایط ما متفاوت است. نیمی از بازیکنان داخل بازی می کنند را در اختیار داریم و نیمی از بازیکنان که خارج از کشور هستند را در اختیار نداریم. این شرایط متفاوت است و شرایط متفاوت هم نیازمند راهکار متفاوتی است. سعی می‌کنیم مسائل را پیگیری کنیم تا به بهترین نحو آماده شویم.

 

وی گفت: سردار آزمون در باشگاهش کارش را ادامه می‌دهد. او تحت اختیار لورکوزن است و ما هم مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. یکی از اعضا کادر فنی تیم ملی در کنار سردار است و وضعیت او را پیگیری می‌کند. همچنین برخی از بازیکنان مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی در حال حاضر برای باشگاه‌هایشان بازی می‌کنند و بازیکنانی مانند سامان قدوس و علیرضا جهانبخش برای باشگاه‌های خود بازی نمی‌کنند. به همین خاطر از کادر شخصی و دستیاران شخصی خودم شامل میکائیل، برونو و نیکو را اعزام کردم تا نزدیک بازیکنان باشند تا از نظر روحی، تمرینات فیزیکی و تاکتیکی با آنان تمرین کنند و بازیکنان در بهترین شرایط قرار بگیرند. 

 

کی‌روش در پایان تاکید کرد: در پایان راجع به آماده‌سازی تیم ملی این نکته را اضافه می‌کنم که آیا این روش آماده سازی، مسیر صحیحی است؟ خیر. آیا این بهترین آماده‌سازی است؟ خیر. ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه برای دستیابی به کارهایی است که ما می‌توانستیم آن را انجام دهیم. اکنون باید برویم بازی کنیم و لذت ببریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------