خشم هواداران انگلیسی: با ساوت‌گیت جام نمی‌بریم!



 تیم ملی انگلیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هواداران تیم ملی انگلیس از تصمیم گرت ساوت‌‎گیت، سرمربی این تیم، برای استفاده از میسون مونت بسیار عصبانی هستند. 

 به گزارش ورزش سه، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا به کسب یک امتیاز از این بازی اکتفا کرده باشد. 

 

آنها با وجود این مساوی همچنان در صدر جدول قرار دارند و تا زمانی که در آخرین دیدارشان برابر تیم ملی ولز شکستی با چهار گل اختلاف را تجربه نکنند، همچنان شانس صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات را خواهند داشت. 

 

با این حال، تصمیم ساوت‌گیت برای استفاده از مونت در ترکیب اصلی تیمش برابر آمریکا باعث عصبانیت شدید هواداران این تیم شده است. 

 

این بازیکن شب گذشته در کنار جود بلینگام و دکلان رایس در خط میانی سه شیرها به میدان رفت. این تصمیم در حالی گرفته شد که فیل فودن بار دیگر در این بازی هم مانند دیدار برابر ایران روی نیمکت قرار داشت. او در این فصل نمایش درخشانی برای منچسترسیتی داشته و تا به این جا هشت گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

هواداران انگلیس پس از سوت پایان بازی این ناراحتی را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند. یکی از آنها نوشت:«دلیل اصلی اینکه این تیم مستعد انگلیس تا به حال جامی نبرده، ساوت‌گیت است!»

 

کاربر دیگری در توییترش اظهار داشت:« این بدترین مدیریت بازی‌ای بود که من تا به حال در فوتبال دیده‌ام.»

 

یکی دیگر از هواداران انگلیسی اضافه کرد:« من تصمیم او برای ترکیب اصلی را درک می‌کنم اما تعویض‌هایی که کرد نابخشودنی هستند.»

 

فودن در این بازی حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد و جوردن هندرسون، جک گریلیش و مارکوس راشفورد بازیکنان تعویضی انگلیس در این دیدار بودند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------