اسکوچیچ ستاره‌های بزرگ تیم ملی را هدر می‌دهد، این تیم مربی با کیفیت و مقتدر می‌خواهد



  تیم ملی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 در روزهایی که تیم ملی فوتبال ایران از نظر شرایط آماده‌سازی وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند اکثر نگاه‌ها به سمت‌وسوی ضعف کادرفنی متمایل شده است اما نکته‌ای که بسیار نگران‌کننده‌تر از ضعف کادرفنی و ضعف برنامه‌های گذشته و پیش‌روی تیم ملی است، وضعیت روحی و عدم شادابی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی قطر است.

 

برای درک این موضوع لازم نیست حتما با ذره‌بین رفتارها و سکنات بازیکنان را زیرنظر بگیریم؛ مصاحبه‌ها و کردار بازیکنان در روزهای آغاز اردوی قطر و پس از آن به‌طور کامل به شایعات شرایط غیرهمدلانه و کسل‌کننده اردو، مهر اثبات زد. سال‌ها بود که دیگر شاهد رفتارهای خشم‌برانگیز ستاره تیم نسبت به بازیکن کم‌تجربه‌تر نبودیم. گلایه‌ها و ناراحتی‌های ملی‌پوشان تنها معطوف به مصاحبه‌ها و رفتارهای لحظه‌ای بازیکنان نبود و طبق شنیده‌ها بازیکنان مستاصل و نگران تیم ملی مشکلات را با عالی‌ترین مقام ورزش در جلسه چندنفره در میان گذاشتند.

 

یکی از طلایی‌ترین نسل‌های فوتبال ملی ایران که بازیکنان مطرح و شناخته‌شده‌ای همچون مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دارد این روزها اسیر شرایطی شده است که عدم خروج از آن به احتمال زیاد فوتبال ملی را دچار بحران چندین‌ساله خواهد کرد.

 

مربی اسبق تیم ملی، کارلوس کی‌روش همواره از چشم موافقان و منتقدانش با نگاه اغراق‌آمیز ستایش و نقد شده است اما سفت و سخت‌ترین منتقدان او نیز به همدلی و شرایط شاداب اردوهای زیرنظر مرد پرتغالی اذعان کرده‌اند که این شرایط مطلوب بعد از جدایی سرمربی اسبق رئال‌مادرید دیگر با اردوی ایران بیگانه شد و تنها چندین‌بار از سوی کادرفنی و بازیکنان با عکس‌های اغراق‌آمیز چندنفره سعی بر فریفتن عوام و رفع نگرانی‌های دغدغه‌مندان تیم ملی شد اما واقعیت‌های فوتبال ملی ایران در لحظاتی مشخص شد که افراد حاضر در اردو با طفره رفتن از زیر بار مصاحبه سعی کردند

 

واقعیت‌های نگران‌کننده را به امید رفع مشکلات بیان نکنند. قطعا برگزاری دیدارهای تدارکاتی پیش از دیدار مقابل انگلیس، آمریکا و ولز باعث آمادگی ایران برای تقابل با تیم‌های بزرگ خواهد شد اما اولین لازمه موفقیت خروج حس ناامیدی از اردوی تیم ملی و جایگزینی شرایط پرامید و خوشحال‌کننده است که به نظر می‌رسد تا این لحظه کادرفنی در بهبود وضعیت اردوی تیم ملی عاجز و ناتوان است. حضور ستاره‌ها در تیم ملی این نوید را می‌داد که بالاخره طلسم صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی بشکند اما شرایط فعلی به‌گونه‌ای است که خیلی‌ها نگرانند یک فاجعه و شکست‌های سنگین انتظارمان را بکشد، آن هم با یک نسل طلایی از بازیکنان.

 

ماجرای درگیری بازیکنان در رختکن تیم ملی چه بود؟

بگومگوی بزرگان با تازه‌واردها

طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از درگیری در اردوی تیم ملی بعد از بازی با الجزایر خبر داده و این‌طور مطرح کردند که یک درگیری جدی در رختکن تیم ملی بعد از دیدار تدارکاتی این تیم به وقوع پیوسته است اما پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد درگیری سنگینی شکل نگرفته و یک بگومگوی ساده بین بازیکنان باتجربه با جوان‌ترها باعث متشنج شدن فضای رختکن شده است و جالب اینکه طرف حساب ملی‌پوشان اصلا اسکوچیچ نبوده و آنها بازیکنان تازه‌وارد را خطاب قرار داده‌اند. البته عده‌ای اعتقاد دارند شاید بازیکنان قدیمی تیم ملی با این رفتار خود به در گفته‌اند تا دیوار بشنود.

 

فرهیختگان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------