نوری؛ تنها گزینه باقی‌مانده استقلال



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هنوز هیچ چیز رسمى نشده است و مذاکرات ادامه دارد. البته زمان سعادتمند هم یک قرارداد نوشته شد و در آخر نوری سرمربی نشد، اما الان درحال مذاکره هستیم و منتظر آینده. 

درحالی از الکس نوری سرمربی دورگه ایرانی -آلمانی به‌عنوان سرمربی بعدی استقلال نام برده می‌شود که هنوز از سوی این باشگاه اخبار رسمی درخصوص انتخاب این سرمربی در رسانه‌ها درز پیدا نکرده و همچنان رسانه‌ها در این خصوص درگیر گمانه‌زنی‌ها و پرداختن به شایعات هستند.

 

مذاکره با نوری توسط برخی مدیران باشگاه استقلال تایید شده است اما برخی جزئیات و موارد دیگر باعث شده فعلا باشگاه از اعلام رسمی نام نوری ممانعت به عمل بیاورد. هرچند این موضوع ربطی به قرارداد ریالی یا ارزی این سرمربی نداشته؛ چراکه آبی‌ها مجاب به بستن قرارداد ارزی شده‌اند اما همین موضوع باعث شده است این تفکر در سر مدیران باشگاه استقلال به وجود بیاید که اگر پرداختی‌های این باشگاه برای سرمربی ارزی هست، چرا مذاکرات با سایر گزینه‌های خارجی ادامه پیدا نکند؟

 

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با منتفی‌شدن همه گزینه‌های داخلی به جز نوری، یک گزینه خارجی دیگر هم مدنظر آبی‌ها قرار گرفت و مذاکرات خود به‌صورت موازی با نوری را با وی هم پیش بردند و همین موضوع باعث شد امروز خبری از اعلام نام سرمربی بعدی استقلال نباشد اما طبق شنیده‌ها این گزینه ایتالیایی منتفی شده و این احتمال وجود دارد هرلحظه نام نوری به‌عنوان سرمربی استقلال معرفی شود.

 

یکی از نزدیکان به مذاکرات با الکس نوری به «فرهیختگان» گفت: «هنوز هیچ چیز رسمى نشده است و مذاکرات ادامه دارد. البته زمان سعادتمند هم یک قرارداد نوشته شد و در آخر نوری سرمربی نشد، اما الان درحال مذاکره هستیم و منتظر آینده.»

 

فرهیختگان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------