کی‌روش سرمربی ایران می‌ماند؟



 فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.

 به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی با حضور در میکسدزون ورزشگاه الثمامه به خبرنگاران اظهار کرد: از نتیجه خیلی ناراحتم و ناراحت هستم که نتوانستیم صعود کنیم. رویای ما به اتمام رسید.

 

خیلی نزدیک به صعود بودیم. در نیمه نخست حریف خوب بازی کرد و حقش بود که گل بزند اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. فرصت‌های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم و مطمئنا اگر گل نزنی تنبیه می‌شوی. در نیمه دوم مستحق گل زدن بودیم و اگر گل می‌زدیم، شرایط متفاوت بود.

 

وی در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی ایران توضیح داد: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید خنک و آرام شویم. شرایط را بررسی و آنالیز کنیم و ببینیم چه می‌شود. اکنون باید استراحت کنیم زیرا بازیکنان دل‌شکسته هستند. آنها کار خوبی در شرایط دشواری انجام دادند و استحقاق اعتبار و احترام هواداران فوتبال را برای تمام کارهایی که کردند دارند.

 

کی‌روش در خصوص نیاز فوتبال ایران به نسل جدید تصریح کرد: همه تیم‌های ملی همیشه باید خود را بازسازی کنند و خون تازه به آن‌ها دمیده شود تا بازیکنانی که به حد کافی از نظر سن و سال رسیده‌اند، جایگزین شوند. تازه کردن و آوردن خون تازه همیشه کار خوبی است اما همین تیم می‌تواند در جام ملت‌ها بازی کنند زیرا سن و کیفیت خوبی دارند و می‌توانند قهرمان آن جام شوند. همیشه باید از نظر کیفی بازیکنان دیگر را هم زیر نظر داشته باشیم و تلاش کنیم که بازیکنان جدید برای تیم ملی آورده شود. همانطور که در تهران دیدید، یازده بازیکن زیر ۲۲ سال را به اردوی تیم ملی آوردیم و از آن گروه تعدادی در جام ملت‌ها حضور خواهند داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------